موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu
تبریک ویژه به خبرنگاران ادبی فرهنگی

17مردادماه، روز خبرنگار مبارک!

17 مرداد 1397 15:14 | 1 نظر
Article Rating | امتیاز: 5 با 2 رای
17مردادماه، روز خبرنگار مبارک!

شهرستان ادب: در 365روز سال، خبرنگاران با تلاش و کوشش شبانه‌روزی رویدادهای مهم را بازگومی‌کنند و گرامی می‌دارند. در به ثمررسیدن بسیاری از اتفاقات خوب خبرنگارانی بوده‌آند که بیشترین نقش را داشته‌اند و کمترین نامی از آن‌ها برده شده. بنابراین «هفدهم مردادماه» کمترین زمانی است که از این 365روز، باید توسط دیگران گرامی داشته شود.

موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب و مجموعه همراهان با این موسسه، «روز خبرنگار» را به همه اهالی شریف رسانه و خبرنگاران آزاده، به ویژه به خبرنگاران حوزه ادبیات و فرهنگ و مخصوصا به خبرنگاران عزیزی که در همراهی با دفتر رسانه شهرستان ادب به اعتلای فرهنگ و ادبیات این سرزمین کمک می‌کنند تبریک می‌گوید.

در سال‌های قبل هم گفتیم: «خبرنگارها چشم‌هایی هستند که با انتخاب باز یا بسته‌بودنشان در برابر پدیده‌ها تاریخ امروز را می‌سازند. از طرفی عالم ادب و فرهنگ ذاتا ثروت و قدرت عوالمی چون فوتبال، سیاست، سینما و... را ندارد. این است که توانایی و تاثیرگذاری این عالم بیش از دیگران به وجدان و تلاش خبرنگاران و چشمهای بازشان بسته است. و این است که خبرنگاران ادبی و فرهنگی، شریف‌ترین خبرنگارانند و در خطیرترین موقعیت رسانه‌ای قراردارند»

کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • 17مردادماه، روز خبرنگار مبارک!
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: