موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu
شاخ‌دماغی‌ها، شب‌های بی‌ستاره، چشم های سبز هی هو هاما و باغ خرمالو

نامزدی چهار رمان نوجوان انتشارات شهرستان ادب در سی‌وششمین جایزه کتاب سال

13 بهمن 1397 16:03 | 1 نظر
Article Rating | امتیاز: 5 با 4 رای
نامزدی چهار رمان نوجوان انتشارات شهرستان ادب در سی‌وششمین جایزه کتاب سال

شهرستان ادب: دبیرخانۀ سی‌وششمین جایزۀ کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، آثار راه‌یافته به مرحلۀ دوم داوری کتاب سال در بخش کودک و نوجوان را معرفی کرد. این آثار در پنج بخش «داستان تألیف کودک و نوجوان»، «داستان ترجمه کودک و نوجوان»، «دین کودک و نوجوان»، «کلیات و علوم انسانی کودک و نوجوان» و «علوم و فنون کودک و نوجوان» معرفی شده‌اند. 

انتشارات شهرستان ادب مفتخر است که چهار اثر از بخش «داستان تألیف کودک و نوجوان» از آثار معرفی شده توسط دبیرخانۀ جایزۀ کتاب سال، اختصاص به آثار کودک و نوجوان این نشر دارد: 

شاخ دماغی‌ها، تألیف سیده‌عذرا موسوی
شب‌های بی‌ستاره، تألیف مرضیه نفری
چشم‌های سبز هی هو هاما، تألیف ریحانه جعفری
باغ خرمالو، تألیف هادی حکیمیان

گفتنی‌ست رمان‌های شاخ‌دماغی‌ها و شب‌های بی‌ستاره پیش از این نامزد جایزۀ پروین اعتصامی در بخش ادبیات کودک و نوجوان شده بودند که رمان شاخ‌دماغی‌ها در این جایزه شایستۀ تقدیر شناخته شد. رمان «شبهای بی‌ستاره» نیز در بین نامزدهای بخش رمان هجدهمین جشنواره شهید حبیب غنی‌پور حضور پیدا کرد و خوش درخشید. همچنین رمان شاخ‌دماغی‌ها به همراه رمان باغ خرمالو نامزد جایزۀ قلم زرین در بخش نوجوان شدند که در این میان، رمان باغ خرمالو اثر شایستۀ تقدیر این جشنواره شناخته شد.
شهرستان ادب و مجموعۀ هنرمندان همراه با این مؤسسه این موفقیت را به نویسندگان محترم این آثار تبریک عرض نموده و برای ایشان آرزوی موفقیت‌های بیشتر دارد.


کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • نامزدی چهار رمان نوجوان انتشارات شهرستان ادب در سی‌وششمین جایزه کتاب سال
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: