موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu
با حضور مجید اسطیری (مؤلف) شهریار عباسی (منتقد) پری رضوی (مجری کارشناس)

رمان رمق در فرهنگسرای شفق نقد و بررسی می‌شود

24 شهریور 1398 11:34 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: 5 با 2 رای
رمان رمق در فرهنگسرای شفق نقد و بررسی می‌شود

شهرستان ادب: هجدهمین نشست کتابخوانی قدم با قلم معرفی رمان «رمق» با حضور نویسنده اثر «مجید اسطیری» و منتقد سرشناس «شهریار عباسی» سه‌شنبه 26 شهریور- ساعت 17 الی 19 در کتابخانه فرهنگسرای خانواده برگزار می گردد. مجری و کارشناس این جلسه نیز خانم «پری رضوی» است.

رمان رمق، تازه‌ترین کتاب مجید اسطیری داستان‌نویس توانمند کشورمان است. این رمان در 168 صفحه، روایت سرگشتگی‌های جوانی به نام رئوف است که ورزشگاه امجدیه تهران مامن تنهایی‌های اوست. رمان "رمق" در بستر بازی‌های فوتبال جام ملت‌های آسیا در سال 1347 روایت می‌شود و با بازی فوتبال ایران و اسرائیل به پایان می‌رسد. همان بازی تاریخی که در ورزشگاه امجدیه (شیرودی کنونی) برگزار شد و با پیروزی تیم ملی کشورمان خاتمه یافت

گفتنی ست کتابخانه خانواده با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و آشنایی مخاطبین با کتاب ها و عناوین مختلف در موضوعات متفاوت این نشست را برگزار می کند.


علاقه مندان جهت حضور در برنامه یاد شده می توانند به فرهنگسرای خانواده(شفق) واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی(یوسف آباد)،خیابان 21 بوستان شفق مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88706869 تماس حاصل فرمایند.

کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • رمان رمق در فرهنگسرای شفق نقد و بررسی می‌شود
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.