موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu
توسط انتشارات شهرستان ادب:

کتاب «پست طهران» تازه‌ترین اثر «هادی حکیمیان» منتشر شد

27 آذر 1398 18:09 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: 5 با 4 رای
کتاب «پست طهران» تازه‌ترین اثر «هادی حکیمیان» منتشر شد

شهرستان ادب: کتاب «پست طهران» نوشته هادی حکیمیان توسط انتشارات شهرستان ادب روانه بازار کتاب شد. رمان تازه این نویسنده یزدی با مشارکت موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) به چاپ رسیده است.

«پست طهران» قصه زندگی سرهنگی است که در دوران ستمشاهی زندگی می‌کند و دچار تردید می‌شود. او که از ارتش اخراج شده است، در روزهای آغازین نهضت امام خمینی به دنبال یافتن حقیقت است. سرهنگ در یکی از حجره‌های بازار تهران مشغول به کار شده است و حالا می‌تواند به گذشته کاری و دوران خدمت خویش بیاندیشد. در حقیقت حکیمیان از دل زندگی پرماجرای سرهنگ و خانواده و نزدیکانش شرایط سیاسی سال 1342 تهران و پیامدهای آن را روایت می‌کند.
در حقیقت، رمان «پست طهران» برشی از زندگی خانواده‌ای پرماجراست اما روایت حول شخصیت سرهنگ شکل می‌گیرد: آنچه به فاصله ۵ ماه، ابتدا در دل سرهنگ رخ می‌دهد و بعدتر در صفحات پایانی کتاب به تصمیمی ختم می‌شود که از او قهرمان می‌سازد، قهرمانی که دوستان و خانواده‌اش را که زمانی از او انتقادهای مستمر داشتند، حالا به تعظیم وا می‌دارد.
هادی حکیمیان متولد 1357 در شهر یزد، دانش‌آموخته رشته تاریخ است و پیش از این کتاب‌های «برج ناز»، «باغ خرمالو»، «خواب پلنگ» و «برج قحطی» را در انتشارات شهرستان ادب به چاپ رسانده است. این نویسنده نامزد جایزه‌های معتبری چون کتاب سال، جایزه جلال و قلم زرین بوده است.

برای تهیه این کتاب می‌توانید به فروشگاه اینترنتی ادب‌بوک مراجعه کنید.


کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • کتاب «پست طهران» تازه‌ترین اثر «هادی حکیمیان» منتشر شد
  • کتاب «پست طهران» تازه‌ترین اثر «هادی حکیمیان» منتشر شد
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.