موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu
با اعلام دفتر داستان شهرستان ادب

ثبت‌نام هفتمین دورۀ «مدرسۀ رمان»

26 بهمن 1401 21:00 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: با 0 رای
ثبت‌نام هفتمین دورۀ «مدرسۀ رمان»
شهرستان ادب: ثبت‌نام هفتمین دورۀ «مدرسۀ رمان» بزرگسال آغاز شد.

«مدرسۀ رمان» شهرستان ادب فراخوان ثبت‌نام هفتمین دورۀ آموزش تخصّصی و نگارش حرفه‌ای رمان بزرگسال را منتشر کرد. بنا بر اعلام روابط عمومی مدرسۀ رمان، نویسندگان جوانی که دارای سابقۀ ادبی هستند، می‌توانند تا ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ با مراجعه به صفحۀ اصلی پایگاه اینترنتی شهرستان ادب (shahrestanadab.com) یا بخش هنرجویان پایگاه اینترنتی مدرسۀ رمان (madreseroman.com/students) در این دورۀ آموزشی ثبت‌نام کنند. شورای علمی مدرسۀ رمان پس از بررسی سابقۀ ادبی نویسندگان، منتخبان دوره، جهت نگارش طرح رمان را اعلام خواهد کرد.
مدرسۀ رمان فرصتی است برای استعدادهای ادبی جوان تا در یک دورۀ ده ماهۀ آموزشی، ضمن استفادۀ مستمر از راهنمایی‌های اساتید در زمینۀ نگارش و تکمیل رمان خود، از آموزش‌های تخصّصی توسّط استادان دانشگاه، منتقدان و نویسندگان برجستۀ کشور بهره‌مند شوند. طبق روال دوره‌های گذشته، آثار تولیدی هنرجویان پس از تأیید شورای علمی مدرسه، توسّط انتشارات «شهرستان ادب» منتشر و به بازار کتاب راه خواهد یافت.
گفتنی است که «مدرسۀ رمان» شهرستان ادب به عنوان نخستین و تخصّصی‌ترین مدرسۀ رمان در ایران از سال ۱۳۹۳ فعّالیت خود را آغاز کرده و تا به امروز شش دورۀ موفّق در بخش رمان بزرگسال و یک دورۀ مهم در بخش رمان کودک را پشت سر گذاشته است. رمان‌های تولیدی در مدرسۀ رمان جوایزی چون کتاب سال جمهوری اسلامی، جلال آل‌احمد، قلم زرین، شهید حبیب غنی‌پور و پروین اعتصامی را به دست آورده و چندین نوبت به چاپ رسیده‌اند.

کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • ثبت‌نام هفتمین دورۀ «مدرسۀ رمان»
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.