موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu
ناصر فیض:

جشنواره طنز مکتوب در سال‌جاری برگزار می شود

04 آبان 1392 23:37 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: 3 با 2 رای
جشنواره طنز مکتوب در سال‌جاری برگزار می شود

  ناصر فیض مدیر دفتر طنز حوزه هنری در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس درباره برگزاری هشتمین دوره جشنواره طنز مکتوب اظهار داشت: بزودی جلسه‌ای در راستای این جشنواره برگزار می‌شود و پس از آن فراخوان منتشر خواهد شد.

مدیر دفتر طنز حوزه هنری با اشاره به اینکه احتمال زیاد این دوره در تهران برپا می‌شود، افزود: قرار بر این است که دوره هشتم در تهران برگزار شود، در جلسه پیش رو قرار است موارد مطرح پیرامون این جشنواره مورد بررسی قرار گیرد.

دبیر دوره هفتم این جشنواره در پاسخ به اینکه جشنواره طنز مکتوب دوسالانه شده، توضیح داد: جشنواره فعلا دوسالانه است، اما اگر شرایط بهتر شود شاید همانند سابق به شکل سالانه برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه معمولا در ماه مهر و یا آبان شاهد برگزاری این جشنواره بودیم، عنوان کرد: جشنواره طنز مکتوب معمولا اواخر تابستان و یا در پاییز برگزار می‌شود.

ناصر فیض، شاعر، طنز پرداز و مدیر دفتر طنز حوزه هنری سابقه دبیری 6 دوره گذشته این جشنواره را در تجربیات خود دارد.

وی علاوه بر تحریر کتاب‌های  «نزدیک ته خیار»  و «املت دسته‌دار» در حوزه ترجمه نیز آثاری همچون  «دستهایم را برای تو می‌آورم»، «اگر کمونیسم بیاید» و «نامه‌هایی به تارانتا بابو»، «فیض بوک» را علاوه بر فعالیت‌های مطبوعاتی، در کارنامه هنری خود دارد.

جشنواره سراسری طنز مکتوب با سابقه 7 دوره برگزاری و با رویکرد حوزه هنری مبنی بر خلق آثار مکتوب طنز متناسب با شان و جایگاه ادبیات فارسی و اعتقادات و ارزش‌های اخلاقی در کنار روح شوخ طبعی سالم، تاکنون هفت ایستگاه را پشت سر گذاشته است.


کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • جشنواره طنز مکتوب در سال‌جاری برگزار می شود
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.