موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu
امروز ساعت ۱۵

دفتر ادبی شهرستان ادب با مدیریت استاد کاظمی در مشهد افتتاح می‌شود

11 اردیبهشت 1393 09:37 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: 3.67 با 3 رای
دفتر ادبی شهرستان ادب با مدیریت استاد کاظمی در مشهد افتتاح می‌شود
به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، دست اندرکاران موسسه فرهنگی و هنری شهرستان ادب مدتی است در پی راه اندازی دفترهای استانی این موسسه فرهنگی و هنری و ادبی در استان‌های مختلف هستند و تا کنون این پیگیری با راه اندازی انجمن شعر تبریز با نام شعرآورد تبریز، انجمن ادبی شهرکرد با نام چکاد و انجمن ادبی اهواز با نام انجمن ادبی آفتاب محقق شده است.

اما پنج شنبه این هفته، شهرستان ادب یکی از مهم ترین دفاتر خود را در یکی از شعرخیزترین شهرهای کشور افتتاح خواهد کرد و این افتتاح مربوط است به  انجمن ادبی شهر مشهد.

مدیریت انجمن شعر آفتابگردان ها به عهده استاد محمدکاظم کاظمی خواهد بود. شاعران مشهدی از این پس از می توانند حلقه شاعرانه خود را در این انجمن که در بازار کتاب مشهد واقع است، بیابند. گفتنی است دبیر این جلسه خانم راضیه رجایی است.

افتتاح دفتر شهرستان ادب در مشهد با حضور میلاد عرفان پور، مدیر دفتر شعر شهرستان ادب، به همراه محمد کاظم کاظمی و دیگر شاعران مطرح مشهد صورت خواهد پذیرفت که امروز ساعت ۱۵ برگزار می شود.


به گفته عرفان پور مدیر دفتر شعر شهرستان ادب، این دفترهای ادبی در استان‌ها صرفا قرار نیست انجمن‌های ادبی و مخصوص شب‌های شعر باشند و حیطه ی فعالیت گسترده تری شامل استعدادیابی شاعران جوان در مدارس و دانشگاه‌ها، حمایت از آنها ،برگزاری‌شب‌های شعر کشوری، تعامل با شاعران و فرهیختگان صاحب نام کشور، برگزاری جلسات هفتگی و برنامه‌های نقد کتاب از دیگر فعالیت‌های این دفترها خواهد بود.


شرکت در این انجمن به همه خانم ها و آقایان علاقه مند به شعر توصیه می شود.

نشانی: مشهد . چهارراه گلستان . بازارچه خاتون

کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • دفتر ادبی شهرستان ادب با مدیریت استاد کاظمی در مشهد افتتاح می‌شود
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.