موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu

جانباز رجب محمدزاده، امشب مهمان برنامه «زنده باد زندگی»

03 آذر 1393 16:58 | 1 نظر
Article Rating | امتیاز: 2 با 1 رای
جانباز رجب محمدزاده، امشب مهمان برنامه «زنده باد زندگی»
شهرستان ادب به نقل از فارس: مجله شبانگاهی «زنده باد زندگی» دوشنبه 3 آذر، میزبان حاج رجب محمدزاده که یکی از نانوایان بسیجی حاضر در جبهه‌های جنگ بوده، خواهد بود. محمدجعفر خسروی با اعلام این خبر گفت: با توجه به رسالت و هدف گروه برنامه‌ساز این برنامه که ترویج سبک زندگی ایرانی- اسلامی است، امشب میزبان حاج رجب محمدزاده یکی از نانوایان بسیجی که در سال 66 در منطقه ماهوت عراق بر اثر اصابت خمپاره، صورت خود را از دست داده، به همراه خانواده‌اش خواهد بود. این بسیجی سرافراز که یکی از جانبازان میهن اسلامی‌مان است به همراه همسر و فرزندانش به استودیوی برنامه می‌آیند تا از خاطرات روزهای جبهه و جنگ مطالبی را برای مخاطبان بیان کنند.

او جانباز 70 درصد و بسیجی نانوایی بود که در سال 66 در منطقه ماهوت عراق بر اثر اصابت خمپاره از ناحیه سر و صورت به درجه جانبازی نائل شد. وی بعد از 24 بار جراحی صورت در 28 سال گذشته کماکان برای حضور در جامعه دچار مشکل می باشد تا جایی که مجبور به ترک محل زندگی قبلی که در یک مجتمع مسکونی بود شده است.او بی هیچ توقعی تنها آرزوی دیدار با رهبر معظم انقلاب را دارد. صورتش باعث شده تا هر که او را می‌بیند هر گمانی جز واقعیت را از ذهنش عبور دهد؛ عقب ماندگی، جذام، سوختگی و... عکس‌العمل و واکنش‌ها هم تقریباً یکسان بوده، هر غریبه‌ای که در کوچه و بازار او را می‌بیند یا از او روی بر می‌گرداند یا ناخودآگاه صورتش در هم کشیده می‌شود.

«زنده باد زندگی» کاری از گروه خانواده شبکه دو سیماست که محمدجعفر خسروی تهیه کنندگی و اجرای آن را به عهده دارد. این برنامه از یکشنبه تا چهارشنبه ساعت 23:45 به مدت 120 دقیقه به روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

گفتنی است چندی پیش پایگاه مجازی موسسه ی فرهنگی هنری شهرستان ادب نیز با انتشار 2 شعر از علی محمد مودب و رسول پیره به دردهای این جانباز عظیم الشان پرداخته بود که با استقبال مخاطبان و دوستداران شعر و ادب روبرو شد. در زیر این دو شعر قابل دسترسی است:

کسی نگفته و مانده است ناشنیده کسی

عکس‎های تو ترسناک نیست



 


کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • جانباز رجب محمدزاده، امشب مهمان برنامه «زنده باد زندگی»
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: