موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu

مجموعه‎شعر «دلقک و شاعر دربار» سرودۀ اسماعیل امینی منتشر می‎شود

06 دی 1393 14:50 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: 4 با 1 رای
مجموعه‎شعر «دلقک و شاعر دربار» سرودۀ اسماعیل امینی منتشر می‎شود
شهرستان ادب به نقل از حوزه هنری: مجموعه شعری به نام «دلقک و شاعر دربار» و دو مجموعه شعر طنز نیز به نام های «نشر اكاذیب» و «دكتربازی» شامل سروده های اسماعیل امینی به زودی روانه كتابفروشی ها می شود.

امینی درباره سبك شعری اش در این كتاب ها به خبرنگار پایگاه خبری حوزه هنری گفت: شیوه شعر طنز من با آنچه معمول است تفاوت دارد و زبان من به زبان شعر نزدیك تر است و كمتر مطبوعاتی است.

وی درباره موضوع این كتاب ها نیز اظهار كرد: از نظر موضوعی نیز این كتاب ها كمتر مباحث روز را در بر می گیرد و بیشتر شامل مضامینی است كه زمان ندارد و همیشگی است؛ مانند مسائل اخلاقی، اعتقادی و خصلت های انسانی.

این مدرس دانشگاه همچنین گفت: در روزگار ما طنز را غالبا از موضوعش می شناسند و به مهارت های شاعرانه و زبانی در اثر طنز توجه زیادی نمی شود؛ اما من از آنجا كه به فنون شاعری و بلاغت علاقه مندم، معتقدم از طریق امكانات زبانی نیز می توان به طنز رسید و سعی كرده ام آن را در اشعارم پیاده كنم.

امینی ادامه داد: در مجموعه «دلقك و شاعر دربار» نیز كه شامل اشعار غیرطنز است، بیشتر شعرها در قالب غزل و شعر نیمایی است كه قرار است به زودی از سوی انتشارات «شهرستان ادب» منتشر شود.

کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • مجموعه‎شعر «دلقک و شاعر دربار» سرودۀ اسماعیل امینی منتشر می‎شود
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.