موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu
با حضور دکتر بیژن عبدالکریمی، دکتر محمدمهدی سیار، دکتر سهیلا صلاحی‎مقدم و مولف کتاب

نقد و بررسی «نیست‎انگاری و شعر معاصر» یوسفعلی میرشکاک در ششمین «عصر اثر»

25 مرداد 1394 14:31 | 2 نظر
Article Rating | امتیاز: 4.63 با 8 رای
نقد و بررسی «نیست‎انگاری و شعر معاصر» یوسفعلی میرشکاک در ششمین «عصر اثر»

شهرستان ادب: ششمین نشست از سلسله نشست های تخصصی «عصر اثر»، دوشنبه 26 مرداد 1394 با حضور یوسفعلی میرشکاک، دکتر بیژن عبدالکریمی، دکتر سهیلا صلاحی مقدم و دکتر محمدمهدی سیار در موسسه­ ی فرهنگی هنری شهرستان ادب برگزار می­ شود.

به گزارش دفتر رسانه­ ی موسسه­ ی فرهنگی هنری شهرستان ادب، در این نشست دکتر بیژن عبدالکریمی و دکتر سهیلا صلاحی مقدم ، پژوهشگران حوزه­ ی فلسفه و اساتید دانشگاه و دکتر محمدمهدی سیار شاعر و دکترای فلسفه، به نقد و بررسی کتاب «نیست­ انگاری و شعر معاصر» اثر یوسفعلی میرشکاک می ­پردازند.

«نیست­ انگاری و شعر معاصر» آخرین اثر پژوهشی منتشرشده از یوسفعلی میرشکاک است که پیش از این با آثاری چون «ستیز با خویشتن و جهان»، «دیپلمات نامه»، «جای دندان پلنگ»، «نسبت ما و تجدد»، «توسعه و اباحه»، «از زبان یک یاغی» و... شناخته شده است. میرشکاک در «نیست ­انگاری و شعر معاصر» به بازخوانی و بررسی اشعار نیما یوشیج، مهدی اخوان ثالث، فروغ فرخزاد و احمد شاملو از نظرگاهی فلسفی می ­پردازد.

ششمین نشست «عصر اثر» دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 17در موسسه ­ی فرهنگی هنری شهرستان ادب واقع در خیابان شریعتی، تقاطع خیابان طالقانی، روبروی سینما صحرا پلاک ۱۶۸ برگزار می‌شود. حضور در این نشست برای عموم علاقمندان آزاد است.

نیست انگاری در شعر معاصر میرشکاک شهرستان ادب




کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • نقد و بررسی «نیست‎انگاری و شعر معاصر» یوسفعلی میرشکاک در ششمین «عصر اثر»
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: