موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu

کبری موسوی قهفرخی برگزیدۀ دومین جایزۀ کتاب سال غزل شد

27 دی 1394 02:14 | 2 نظر
Article Rating | امتیاز: 4.75 با 4 رای
کبری موسوی قهفرخی برگزیدۀ دومین جایزۀ کتاب سال غزل شد
شهرستان ادب به نقل از ایبنا: مراسم اختتامیه دومین دوره جایزه کتاب سال غزل ایران، عصر امروز، چهارشنبه 16 دی ماه با معرفی نفرات برگزیده به کار خود پایان داد.

در بخش کتاب سال این دوره (ویژه کتاب‌های منتشر شده در سال‌های 92 و 93) کبری موسوی قهفرخی با دو مجموعه غزل «می‌شکر» و «غروب پا به ماه» به عنوان شاعر برگزیده انتخاب و تندیس جایزه را دریافت کرد. داوری این بخش را حامد ابراهیم ‌پور، علیرضا بهرامی، صالح سجادی، محمدرضا شالبافان و مجید معارف‌وند، بر عهده داشتند.

شیرین خسروی با مجموعه غزل «حتی همین گلدان خالی عاشقت بود»، سعید حیدری ساوجی با مجموعه غزل «اینجا نمی‌شود» و مهدی زارعی با مجموعه غزل «راز مگوی مرد غزل‌گو» دیگر نامزدهای نهایی دومین جایزه کتاب سال غزل ایران بودند.

همچنین هیات داوران بخش ویژه دومین دوره جایزه کتاب سال غزل (مختص شاعرانی که تاکنون مجموعه‌ غزل منتشر نکرده‌اند اما یک مجموعه غزل آماده دارند) از میان نامزدهای نهایی این دوره مهسا تیموری، مهسا زهیری و امید گندمی، هیچ کدام از شرکت‌کنندگان را شایسته دریافت تندیس جایزه و رتبه نخست نشناختند. اسامی هیات داوران این بخش نیز به این شرح بود: حامد ابراهیم‌ پور، علیرضا بهرامی، محمدرضا شالبافان، آرش شفاعی و ناصر ندیمی.

مجموعه غزل «می‌شکر» در زمستان سال گذشته (1393) با شمارگان هزار و 100 نسخه، 56 صفحه و بهای پنج هزار تومان از سوی انتشارات فصل پنجم روانه کتابفروشی‌ها شد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این کتاب به نشانی زیر مراجعه کنید:
 
همچنین مجموعه غزل «غروب پا به ماه» نیز در بهار سال گذشته (1393) با شمارگان هزار و 2900 نسخه، 72 صفحه و بهای چهار هزار تومان از سوی انتشارات شهرستان ادب منتشر شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این مجموعه نیز می‌توانید به نشانی زیر مراجعه کنید:

کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • کبری موسوی قهفرخی برگزیدۀ دومین جایزۀ کتاب سال غزل شد
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: