موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu
معرفی رمان نوجوان در روز نوجوان

رمان «قوش» تازه‌ترین اثر ساسان ناطق

08 آبان 1395 18:25 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: 4 با 4 رای
رمان «قوش» تازه‌ترین اثر ساسان ناطق

شهرستان ادب به نقل از ایبنا: «قوش» تازه‌ترین اثر ساسان ناطق، رمانی است که با محوریت دفاع مقدس و جنگ هشت‌ ساله ایران و عراق که از سوی انتشارات شهرستان ادب برای گروه سنی کودک و نوجوان منتشر شده است.

 
«قوش» رمانی 130 صفحه‌ای است که طی هفت فصل به‌هم پیوسته با عنوان‌های سرباز روی پشت‌بام، پای درخت کنار، هلال ماه روی خانه ننه صالح، عقاب در غار، بغض فاضل، شرط بندی بزرگ و وقتی پرنده پرواز کند، سرگذشت چند تن از نوجوانان روستایی مرزی را در زمان حضور عراقی‌ها و تصرف منطقه توسط آن‌ها روایت کرده است.
 
در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «دو روز قبل از آمدن عراقی‌ها، خبر دادند صالح زخمی شده و او را برده‌اند به یکی از بیمارستان‌ها، ننه صالح تنهایی رفت به چند جا سر زد، ولی کسی خبر درست و حسابی به او نداد. ننه صالح می‌گفت: «صالح عمرمه، جونمه. عصای دست پیریمه.» یک صالح می‌گفت و هزار صالح از دهانش می‌افتاد. پیرزن با آن وضع پاهایش، بقچه‌اش را زد زیر بغل و رفت پسرش را پیدا کند. پنجشنبه‌ها از کلاس که بیرون می‌آمدند، می‌دیدند ننه صالح، تسبیح به دست جلوی خانه‌اش نشسته. می‌گفت برای آمرزش روح شوهرش صلوات می‌فرستد و فاتحه می‌خواند. از چند سال پیش پاهایش باد کرده بود و نمی‌توانست زیاد این طرف و آن طرف برود. خانه ننه صالح چسبیده به مغازه شیخ خزعل بود. سربازها در مغازه را شکسته و همه چیز را برده بودند...»
 
انتشارات شهرستان ادب، رمان «قوش» را در قالب 132 صفحه با شمارگان دو هزار نسخه منتشر کرده است. علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب را با قیمت 10 هزار تومان خریداری کنند.

کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • رمان «قوش» تازه‌ترین اثر ساسان ناطق
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.