موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu
تازه ترین اثر محمود اکرامی‌فر منتشر شد

«اجازه هست بگویم که دوستت دارم؟»

09 خرداد 1396 15:41 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: 3 با 2 رای
«اجازه هست بگویم که دوستت دارم؟»

شهرستان ادب به نقل از فارس:  محمود اکرامی از انتشار سه اثر تازه خود خبر داد و گفت: مجموعه شعر «اجازه هست بگویم که دوستت دارم؟» از سوی انتشارات شهرستان ادب منتشر شده است.

وی افزود: اشعار این کتاب در واقع مجموعه غزل‌هایی تازه بود که تا مهر 95 سروده شده بود و در کنار برخی اشعار قدیمی‌تر را به موسسه شهرستان ادب سپردم. از این رو بخشی از غزل‌های قدیمی و تازه را در این مجموعه منتشر کردند.

این استاد دانشگاه گفت: غزل‌های این مجموعه غیر از موضوع سیاسی در تمام موضوعات مانند عاشقانه، اجتماعی، مذهبی، دفاع مقدس و آیینی است، که البته اشعار جدی است و طنز نیست.

او اضافه کرد: علاوه بر این، دو کتاب هم توسط نشر هزاره ققنوس منتشر شد که یکی نثر ادبی بود و دیگری مجموعه اشعار سپید و نیمایی. با توجه به این که پیش از این هم در حوزه نثر ادبی کارهایی چاپ کرده بودم، یک مجموعه با عنوان «حال ساده» که نثرهای مطبوعاتی بود و در جام‌جم و چاردیواری منتشر شده بود را به نشر هزاره ققنوس سپردم.

اکرامی‌ در ادامه گفت: همچنین مجموعه اشعار سپید و نیمایی که عاشقانه و اجتماعی است را با عنوان «حال استمراری» توسط همین نشر منتشر کردم. در این مجموعه اشعاری بیشتر با موضوعات روز مانند کول‌برها و دانش‌آموزان شین‌آبادی قرار دارد که فکر می‌کردم مشتری‌های سپید و نیمایی خواهد داشت و از این رو در این قالب‌ها سرودم.


کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • «اجازه هست بگویم که دوستت دارم؟»
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.