موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu

فراخوان سومین کنگره شعر توحیدی در میبد

02 دی 1396 12:05 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: با 0 رای
فراخوان سومین کنگره شعر توحیدی در میبد

شهرستان ادب:  به منظور آفرینش آثار توحیدی، سومین کنگره بین المللی شعر توحیدی در شهرستان میبد در دو بخش بزرگسال و کودک و نوجوان و نیز با سه زبان فارسی، عربی و  اردو برگزار می شود.

 این جشنواره با محورهای «توحید و معارف توحیدی»، «شرح شاعرانه اسماء و صفات خداوند متعال»، «جلوه‌های جلال و جمال الهی در پدیده‌های جهان»، «تماشای عظمت خداوند در عالم»، «ستایش و ثنای پروردگار»، «نیایش و مناجات در آستان حضرت حق»، «سپاس و شکرگزاری به درگاه خداوند منان»، «تسبیح و تقدیس خداوند متعال»، «گفت‌وگوی عارفانه با معبود ازلی در همه قالب‌های شعری» برگزار خواهد شد.

غیاثی ندوشن با اشاره به اینکه شعرهای ارسالی باید پیش از این به همایش دیگری ارسال نشده باشد، تصریح کرد: آثار رسیده به سه زبان فارسی، عربی و اردو توسط داوران، داوری خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین آثار فارسی در دو بخش بزرگسال و کودک و نوجوان جداگانه بررسی می شود.

غیاثی ندوشن، مهلت ارسال آثار را آخر دی ماه سال جاری اعلام کرد و گفت: به شعرهای برگزیده کمک هزینه سفر به عتبات عالیات معادل یک میلیون تومان تعلق خواهد گرفت.

وی اظهار داشت: دبیرخانه کنگره بین المللی شعر توحیدی در میبد، خیابان امام، میدان ولیعصر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با کدپستی ۸۹۶۱۷۳۷۸۸۵ مستقر است.


کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • فراخوان سومین کنگره شعر توحیدی در میبد
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.