موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu

مهلت ثبت نام در دوره‌های پیشرفته داستان‌نویسی تمدید شد

04 بهمن 1396 15:35 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: 5 با 1 رای
مهلت ثبت نام در دوره‌های پیشرفته داستان‌نویسی تمدید شد

شهرستان ادب: دفتر داستان موسسه «شهرستان ادب»، از علاقمندان برای شرکت در دوره‌های پیشرفته داستان‌نویسی دعوت به ثبت‌نام می‌کند. این دوره‌های تخصصی، از سطح نظری فراتر می‌رود و به صورت کارگاهی برگزار می‌شود. مباحث مختلفی که هر داستان‌نویسی باید بداند، از جمله نظریه‌ها و تکنیک‌های ادبی، هر کدام به صورت جداگانه، توسط داستان‌نویسان و مدرسان حرفه‌ای آموزش داده می‌شود. 
علاقمندان داستان‌نویسی برای شرکت در کلاس‌های تکمیلی، باید کارنامه (رزومه) کاری خود را به دفتر داستان ارسال کنند. به دلیل تخصصی بودن این دوره‌ها، تنها کسانی مجاز به ثبت‌نام هستند که با مقدمات داستان‌نویسی آشنا و در نگارش داستان دارای تجربه باشند.
عناوین این دوره‌های آموزشی و نام مدرسان شامل شخصیت‌پردازی (محمدرضا شرفی خبوشان)، زاویه دید (دکتر مهدی حمیدی پارسا)، زبان داستان (دکتر حمید عبدالهیان)، گفتگونویسی (ابراهیم اکبری دیزگاه)، پژوهش برای داستان (مهدی کفاش)، پیرنگ (کامران محمدی)، و فضاسازی (مهدی زارع) است.  این کارگاه‌ها روزهای دوشنبه از ساعت 16 تا 18 عصربرگزار می‌شود و هزینه شرکت در تمامی دوره‌ها، مجموعا 12 جلسه، صد هزار تومان است. 
شرکت‌کنندگان می‌توانند به انتخاب خود در تمامی کارگاه‌ها یا فقط برخی از آن‌ها، و با کسر هزینه شرکت کنند برای اطلاعات تکمیلی و هرگونه پرسش می‌توانید با شماره 77517830 داخلی 148 (دفتر داستان) تماس بگیرید. برای ثبت‌نام اولیه نیز به تارنمای شهرستان ادب به نشانی shahrestanadab.com و یا مدرسه رمان به نشانی madreseroman.com مراجعه کنید. مهلت ثبت‌نام برای شرکت در این دوره‌ها تا 5 بهمن ماه در نظر گرفته شده‌بود که تا 15 بهمن تمدید شد.


کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • مهلت ثبت نام در دوره‌های پیشرفته داستان‌نویسی تمدید شد
  • مهلت ثبت نام در دوره‌های پیشرفته داستان‌نویسی تمدید شد
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.