موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu

سلام ماه بهمن و اسفند 1396 فردا در شهرستان ادب برگزار می‌شود

19 اسفند 1396 17:55 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: 5 با 1 رای
سلام ماه بهمن و اسفند 1396 فردا در شهرستان ادب برگزار می‌شود

شهرستان ادب: سلام ماه ویژه متولدین بهمن و اسفند‌ماه در شهرستان ادب برگزار می‎شود.

در این برنامه شاعران و نویسندگانی چون علی‌محمد مودب، علی‌اصغر عزتی‌پاک، زهیر توکلی، مهدی مظفری ساوجی، سیده عذرا موسوی، آرش شفاعی، مهدی فرجی، مهدی عابدی، محمد حسینی، پری رضوی، مهدی کرد فیروزجایی، محمدحسین نعمتی، میلاد عرفان‌پور محمدرضا طهماسبی، سیدعلی لواسانی، امیر مرادی، محمدحسین نجفی، سعید طلایی، علی چاوشی،‌نغمه مستشارنظامی و فاطمه افشاریان حضور خواهند داشت و اجرای برنامه نیز بر عهده داستان‌نویس و شاعر سرشناس هادی خورشاهیان خواهد بود. 

سلام ماه جشنی است که هر ماه یا هردوماه یک‌بار در موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب برگزار می‌شود. در این جشن به بهانه تولد شاعران و نویسندگان هرماه از آن‌ها دعوت می‌شود که در این جشن شرکت کنند و ضمن تقدیر از آن‌ها چند کلمه‌ای گپ می زنند. محمدعلی بهمنی، دکتر سیدعلی موسوی گرمارودی، علیرضا قزوه، محمدرضا عبدالملکیان، محمدرضا سهرابی‌نژاد، علی انسانی، جواد محقق، مصطفی علیپور، سعید بیابانکی، فاضل نظری، علی‌محمد مودب، حمیدرضا شاه آبادی، محمد مهدی سیار و ... از بزرگانی هستند که در این جشن‌های منظم حضور یافته‌اند.

سلام ماه بهمن و اسفند‌ماه  امسال، ‌یک‌شنبه 20 اسفند‌ماه از ساعت 17:30 در موسسه شهرستان ادب برگزار می‌شود و این موسسه میزبان علاقه مندان عرصه شعر و داستان است.


کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • سلام ماه بهمن و اسفند 1396 فردا در شهرستان ادب برگزار می‌شود
  • سلام ماه بهمن و اسفند 1396 فردا در شهرستان ادب برگزار می‌شود
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.