موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu
اثر منیژه آرمین با حضور ساسان ناطق و زهره عارفی، سه‌شنبه بیست وهفتم فروردین‌ماه از ساعت شانزده

«شانزده سال» مهمان هشتمین نشست «عصر اثر»

28 فروردین 1398 21:43 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: با 0 رای
«شانزده سال» مهمان هشتمین نشست «عصر اثر»

شهرستان ادب: رمان «شانزده سال» اثر «منیژه آرمین» در برنامۀ عصر اثر موسسه شهرستان ادب نقد می‌شود.

در هشتمین برنامه از دورۀ جدید «عصر اثر»، ساسان ناطق و زهره عارفی -از نویسندگان و منتقدان شناخته‌شده- به نقد و بررسی رمان «شانزده سال» نوشتۀ «منیژه آرمین» می‌پردازند. مجری و کارشناس ثابت سلسله جلسات «عصر اثر» داستان مجید اسطیری -نویسنده و پژوهشگر جوان- است. 

گفتنی است که دورۀ اول سلسله جلسات «عصر اثر» تنها به کتاب‌های شاخص منتشر شده در حوزۀ شعر اختصاص داشت و از این میان جلساتِ کتاب‌هایِ «گزیده‌اشعارِ علی معلم دامغانی»، «نیست‌انگاری و شعر معاصر» یوسفعلی میرشکاک، «نماشم» مرتضی امیری‌اسفندقه، «لحظه جهان» قربان ولیئی، «فیض بوک» ناصر فیض، «آتش‌گردان» امید مهدی‌نژاد و «مذاکرات» مریم جعفری آذرمانی برگزار و با استقبال مخاطبان حوزۀ شعر و ادبیات روبرو شد. حال، برگزارکنندگان جلسات «عصر اثر» در نظر دارند که در دورۀ جدید این برنامه، علاوه بر کتاب‌های حوزۀ شعر، به نقد و بررسی آثار منتشر شده در حوزۀ ادبیات داستانی نیز بپردازد. 

جلسۀ نقد و بررسی کتاب «این مرد از همان‌موقع بوی مرگ می‌داد» در روز ‌سه‌شنبه بیست وهفتم فروردین‌ماه از ساعت شانزده در موسسه فرهنگی شهرستان ادب به نشانی تهران، خیابان دکتر شریعتی بالاتر از خیابان آیت‌الله طالقانی، روبروی سینما صحرا، پلاک 168 برگزار می‌شود.


کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • «شانزده سال» مهمان هشتمین نشست «عصر اثر»
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.