موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu
حضور مدیرعامل شهرستان ادب در نشست «دورهمی بچه‌های انقلاب»

علی محمد مودب: جنگ نرم، میدان مهربانی و انس است

10 دی 1398 14:43 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: 5 با 3 رای
علی محمد مودب: جنگ نرم، میدان مهربانی و انس است

شهرستان ادب: در سالروز حماسه نهم دی‌ماه، نشست «دورهمی بچه‌های انقلاب» با حضور جمعی از فعالان فرهنگی انقلاب اسلامی شب گذشته در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد.

یکی از سخنرانان این برنامه صمیمانه، علی‌محمد مودب، مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب بود. مودب در ابتدای سخنرانی خود در جمع فعلانان فرهنگی انقلاب گفت: چند شب‌پیش فیلمی می‌دیدم از شهید عزیزمان محمود کاوه که خطاب به رزمندگان می‌گفت: شما کارتان را درست انجام دهید. من با شما طوری حرف می‌زنم و با فرماندهان طور دیگری. مهم این است که شما در موقعیت خود کارتان را درست انجام دهید. امروز هم در موقعیت فتنه فرهنگی ما وضعیت غریبی داریم. عده‌ای دارند با همه جان کار می‌کنند و قلم می‌زنند ولی سیاست‌گذاران و مدیران طور دیگری می‌بینندشان. من با جرأت می‌گویم که تصور نمی‌کنم این مدیران و سیاست‌ورزان در سال‌های اخیر کارنامه موفقی از خود به جای گذاشته باشند. امروز رزمندگان و سرداران عرصه فرهنگی انقلاب اسلامی زمینه‌ای ساخته‌اند که می‌شود انتظار داشت نظام مدیریتی این عرصه بهینه‌تر و بهتر شود.

وی افزود: جنگ نرم به تعبیر من عرصه و مدیان جنگ نیست. میدان کشتن و دریدن نیست. جنگ نرم میدان مهربانی و ملاطفت و انس است. نبرد انس و الفت الهی با نیروهای شیطانی. دلاوران این عرصه کسانی هستند که بهتر بتوانند دل ببرند و دلداری کنند. امروز میدان نبرد تغییر کرده. در میدان نبرد نرم باید فرزندان جبهه انقلاب را با خودمان بزرگ کنیم و اجازه ندهیم به جای دیگری بروند.نباید اجازه بدهیم بچه‌هایی که در این سال‌ها جنگیدند و کمبود امکاناتشان را به جان خریدند، به سادگی از کنار ما بروند.

مؤدب در ادامه تازه‌سروده‌ای از خود را به میثم نیلی تقدیم کرد.


کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • علی محمد مودب: جنگ نرم، میدان مهربانی و انس است
  • علی محمد مودب: جنگ نرم، میدان مهربانی و انس است
  • علی محمد مودب: جنگ نرم، میدان مهربانی و انس است
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.