موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu

رونمایی کتاب‌های بهمنی و بیابانکی با یاد مرحوم قهرمان

31 اردیبهشت 1392 13:34 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: 4 با 1 رای
رونمایی کتاب‌های بهمنی و بیابانکی با یاد مرحوم قهرمان

انتشارات شهرستان ادب که در سال 92 عنوان‌های جدیدی از مجموعه کتاب‌های شعر و داستان را وارد بازار نشر کرده بود، در نظر دارد برای تعدادی از این کتاب‌ها جلسه رونمایی برگزار کند.

به همین مناسبت امروز جلسه رونمایی دو عنوان از جدیدترین کتاب‌های این نشر با حضور شاعران کتاب‌ها به همراه دیگر شاعران و با همکاری فرهنگسرای فردوس برگزار می‌شود.

امروز سه شنبه، ساعت 17 فرهنگسرای فردوس شاهد رونمایی از دو کتاب جدید سعید بیابانکی و محمدعلی بهمنی است و کتاب‌ «غزل زندگی کنیم» مجموعه غزل‌های محمد علی بهمنی و «چه قدر پنجره» گزیده غزل‌های سعید بیابانکی با حضور این دو شاعر رونمایی می‌شود.

در این مراسم که با همکاری انتشارات شهرستان ادب و فرهنگسرای فردوس و با یاد و گرامی داشت شاعر پیشکسوت معاصر مرحوم محمد قهرمان برگزار می‌شود علی محمد مودب و اسماعیل امینی درباره این کتاب‌ها سخنرانی خواهند کرد.

هم چنین در این مراسم علی داودی، محمدحسین نعمتی و مبین اردستانی که انتخاب این مجموعه ها را بر عهده داشته اند هم سخنانی را درباره این دو کتاب و شعر بهمنی و بیابانکی بیان خواهند کرد و علاوه بر ایشان بسیاری از شاعران پیشکسوت و جوان کشورمان نیز در این مراسم حضور خواهند داشت.

گفتنی است این کتاب‌ها سومین و چهارمین جلد از کتابهای گزیده غزل است که بعد از کتاب چمدان‌های قدیمی علی رضا قزوه به چاپ رسیده است. همچنین کتاب «به خط روشن عشق» آخرین اثر زنده یاد قهرمان شامل 61 غزل از محمد قهرمان، دومین مجموعه گزینه غزلهای منتشر شده توسط انتشارات شهرستان ادب است که در نمایشگاه کتاب امسال با استقبال بسیار مواجه شد.

انتشارات شهرستان ادب همچنین در نظر دارد در این برنامه کتابهای گزیده غزل خود را با تخفیف مناسب به علاقه مندان عرضه نماید.


کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • رونمایی کتاب‌های بهمنی و بیابانکی با یاد مرحوم قهرمان
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.