موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu
فیلم نامه های سید مهدی شجاعی

«کمین» و «دیروز بارانی» منتشر شدند

26 تیر 1392 06:56 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: 4 با 1 رای
«کمین» و «دیروز بارانی» منتشر شدند
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی،‌انتشارات نیستان مجموعه‌ تازه‌ای از فیلم‌نامه‌های مشترک «سید مهدی شجاعی» و «مجید مجیدی» را در قالب دو اثر «کمین» و «دیروز بارانی» منتشر کرد. 

کتاب «دیروز بارانی»، شامل دو داستان آخرین آبادی و دیروز بارانی است که سومین همکاری مشترک مجیدی و شجاعی، پس از بدوک و تیر چراغ برق، محسوب می‌شود. 

دیروز بارانی قصه نوجوانی است که به خاطر تهیه پول برای درمان بیماری مادرش، مجبور می شود به جمع آوری کاغذهای باطله از سطح شهر رو بیاورد. در آخرین آبادی هم تلاش‌های یک مسوول آموزش و پرورش به تصویر کشیده می‌شود که برای رساندن برخی اقلام مورد نیاز کودکان روستایی از جمله کتاب تلاش می‌کند، اما مشکلاتی ادامه راه او را سد می‌کنند. 

کتاب «کمین» نیز دربرگیرنده چهار فیلم‌نامه کوتاه با عناوین کمین، قاصد، بولدوزرچی و ضریح است که توسط شجاعی نوشته شده است. این کتاب را انتشارت کتاب نیستان در شمارگان 5000 نسخه و با قیمت 5000 تومان منتشر کرده است.
گفتنی است کتاب دیروز بارانی نیز در شمارگان 5000 نسخه و قیمت 6000 تومان منتشر شده است.
این اثر سومین تجربه مشترک فیلمنامه نویسی میان شجاعی و مجید مجیدی پس از بدوک و تیر چراغ برق است که این دو نیز به تازگی توسط موسسه انتشارات کتاب نیستان منتشر شده است.

کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • «کمین» و «دیروز بارانی» منتشر شدند
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.