موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu
برای نخستین‌بار به صورت آنلاین

پنج دفتر خاطرات از «ارنست همینگوی» منتشر می‌شود.

31 تیر 1392 00:44 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: با 0 رای
پنج دفتر خاطرات از «ارنست همینگوی» منتشر می‌شود.


به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پنج دفترچه حاوی نوشته‌های و عکس‌های ارنست همینگوی و مادرش که جزییات بیشتری درباره دوران کودکی خالق «پیرمرد و دریا» ارائه می‌کند، به‌زودی در دسترس کاربران اینترنت قرار می‌گیرد.

موزه و کتابخانه‌ «جان‌.اف کندی» در بوستون این مدارک را برای آشنا ساختن هرچه بیشتر یکی از بزرگترین چهره‌های ادبیات قرن بیستم آمریکا به صورت آنلاین منتشر می‌کند.

در یکی از این دفترها، مادر همینگوی سال‌ها پیش از این که این نویسنده داستانی را به نگارش درآورد، از خاطرات کودکی وی نوشته است. وی طلوع خورشید و آوازه‌خوانی پرندگان را در روز تولد این برنده‌ جوایز نوبل و پولیتزر در سال 1899 توصیف کرده است.

برخی از این نوشته‌ها که تا سن 18 سالگی ارنست همینگوی ادامه پیدا کرده‌اند، تا کنون در معرض دید عموم قرار نگرفته‌اند و تنها تعداد معدودی از پژوهشگران به آن‌ها دسترسی داشته‌اند.

قرار است دست‌نوشته‌ها و یادگاری‌های همینگوی به مناسبت یکصد و چهارمین سالروز تولد این رمان‌نویس بزرگ روی سایت اینترنتی کتابخانه‌ کندی قرار بگیرد.

یادداشت‌های مادر همینگوی نشان دهنده استعداد بی‌نظیر ارنست در سنین طفولیت است. در این دفترچه آمده است که او در چهار سالگی از کلمات طولانی و عبارات ثقیل استفاده می‌کرده است. مادر این نویسنده‌ی برجسته‌ همچنین در این دفتر عکس‌هایی را از کودکی و نوجوانی وی چسبانده است.

نقاشی‌های کودکانه‌ همینگوی به همراه نامه‌ها و داستان‌هایی که در آن زمان به نگارش درآورده هم در این دفترها آورده شده‌اند. 


کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • پنج دفتر خاطرات از «ارنست همینگوی» منتشر می‌شود.
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.