موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu
سه سال پس از مرگش

پنج کتاب جدید از سالینجر

15 شهریور 1392 21:37 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: 3 با 1 رای
پنج کتاب جدید از سالینجر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گاردین، بر مبنای فیلم مستند «سلینجر» که نخستین بار در جشنواره فیلم تلوراید آمریکا به نمایش درآمد، پنج کتاب جدید از سلینجر به تدریج منتشر می‌شود.

یکی از این داستانها که از زاویه دید هولدن کالفیلد بیان می‌شود و داستان دیگری که از دید شخصیت سیمور گلس که دوباره به داستان سلینجر بازگشته احتمالا تا اوایل سال 2015 منتشر می‌شود. سازندگان فیلم مستند «سلینجر» که درباره بیوگرافی و آثار این نویسنده صاحب نام است، در جلسه نمایش اولیه این فیلم که در جشنواره فیلم تلوراید در کلرادوی آمریکا برگزار شد، این اطلاعات را در اختیار مخاطبان خود قرار دادند.

پنج کتابی که از سلینجر منتشر می‌شود عبارتند از «آخرین و بهترین‌های پیتر پن» یک داستان کوتاه درباره کالفیلد شخصیت «ناتور دشت» و یک داستان عاشقانه از جنگ جهانی دوم بر مبنای ازدواج کوتاه سلینجر با سیلیویا.

دیگر کارهای مورد انتظار شامل خاطرات یک سازمان ضدجاسوسی بر مبنای تجربیات نویسنده در زندان طی ماه‌های نهایی جنگ جهانی دوم و «یک راهنمای مذهبی» درباره رابطه سلینجر با آیین بودایی هندو است.

بر مبنای این فیلم مستند که همراه با آن یک کتاب مرتبط به آن با نام «سلینجر» منتشر شده، پنج کتاب پس از درگذشت سلینجر به جا مانده که به تدریج منتشر خواهند شد.

سلینجر از سال 1951 از انظار عمومی غایب شد و زندگی کاملاً خصوصی را در پیش گرفت. او در 27 ژانویه 2010 درگذشت.


کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • پنج کتاب جدید از سالینجر
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.