موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu

مراسم اختتامیه جشنواره داستان اشراق

30 اردیبهشت 1393 22:36 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: با 0 رای
مراسم اختتامیه جشنواره داستان اشراق
شهرستان ادب: برنامه‎های مراسم اختتامیه جشنواره سراسری داستان اشراق اعلام شد.

 محمدعلی سلطان مرادی مسؤل دبیرخانه نخستین جشنوارۀ داستان اشراق اعلام کرد، برنامۀ اختتامیۀ این جشنواره در روز  پنج شنبه یکم خرداد، با حضور رضا امیرخانی و سید عباس صالحی (معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد) در شهر قم برگزار می‎شود.

طبق اعلام دبیرخانۀ این جشنواره، پنل تخصصی رمان، چهارشنبه سی یکم اردبیهشت با حضور حسن شهسواری، مظفر سالاری، ابراهیم اکبری دیزگاه، علی اصغر عزتی پاک، سید مهدی موسوی‏‎نژاد، محمد رودگر، زهره عارفی و همچنین جمعی از داستان نویسان حوزوی، با موضوع «ظهور رمان حوزه» تشکیل می‏‎گردد.

همچنین مراسم اختتامیه  صبح پنجشنبه با سخنرانی رضا امیرخانی و عباس صالحی نیز در سالن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی قم، به نشانیِ در چهارراه شهدا، ابتدای خیابان معلم، روبروی بوستان کتاب، برگزار خواهد شد.

این دبیرخانه با بیان اینکه جشنواره داستان اشراق به همت نویسندگان و هنرمندان حوزوی و پیگیری مسئولین معاونت هنری دفتر تبلیغات اسلامی قم به روزهای پایانی خود نزدیک میشود، اظهار داشت: امید است با توجه به استعداد موجود در ادبیات حوزه و اقبال گستردۀ نویسندگان حوزوی به این جشنواره، این اتفاق در سال‎های آینده نیز به فعالیت خود ادامه دهد.


کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • مراسم اختتامیه جشنواره داستان اشراق
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.