موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu
با داستان‎خوانیِ حسام‎الدین مطهری

«فرهاد حسن‎زاده» میهمان ششمین نشست «لذت داستان» شهرستان ادب

02 شهریور 1394 01:59 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: با 0 رای
«فرهاد حسن‎زاده» میهمان ششمین نشست «لذت داستان» شهرستان ادب

شهرستان ادب: ششمین نشست ماهانه «لذت داستان» سه شنبه سوم شهریور ماه در فرهنگسرای سرو برگزار خواهد شد. در نشست ادبی «لذت داستان» که با همکاری موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب برگزار میشود، علاقه‌مندان به داستان‌خوانی و داستان‌نویسی فرصت دیدار با یکی از نویسندگان برجسته کشور را خواهند داشت. «فرهاد حسن زاده» میهمان ویژه ششمین نشست «لذت داستان» خواهد بود.

فرهاد حسن زاده یکی از پرکارترین نویسندگان کشورمان است که در دو حوزهء بزرگسال، و کودک و نوجوان آثار فراوانی پدید آورده است. از جمله آثار وی میتوان به "مهمان مهتاب"، "همان لنگه كفش بنفش"، "آقا رنگی و گربه‌ي ناقلا"، "هندوانه به شرط عشق"، "انگشت مجسمه"، "كنار دریاچه نیمكت هفتم" ، "بندرختی كه برای خودش دل داشت". ، "هستی" و "عقرب های کشتی بمبک" اشاره کرد. آثار او بارها در جشنواره‌های مختلف همچون جشنواره‌ كتاب سروش، جشنواره‌ي كتاب سال كانون، جشنواره‌ مطبوعات، جشنواره‌ بزرگ ادبيات كودكان و نوجوانان، جشنواره‌ كتاب ادب پايداری، جشنواره‌ يكی بود يكي نبود، جشنواره‌ كتاب‌هاي آموزشی رشد، كتاب سال ايران و انجمن نويسندگان كودك و نوجوان برگزيده و تقدير شده است.

فرهاد حسن زاده در این نشست به انتقال تجربیات نویسندگی و بیان خاطرات سالها آفرینش ادبی خود خواهد پرداخت و علاقه مندان فرصت گفتگو با این نویسنده را خواهند یافت.

همچنین بخشی از نشست «لذت داستان» به داستان‌خوانی یک نویسنده جوان اختصاص خواهد داشت. حسام‎الدین مطهری نویسنده ای است که در لذت داستان شهریور ماه، داستان وی توسط فرهاد حسن زاده و حضار مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت. پیش از این قرار بود ابوذر هدایتی نویسندۀ جوانی باشد که در این جلسه داستان می‎خواند، اما در لحظات آخر با توجه به میلاد امام رضا (علیه السلام) داستان امام رضایی مطهری جایگزین قرار قبلی شد.

ششمین نشست «لذت داستان» سه شنبه 3 شهریور ماه  1394  ساعت 17 در محل فرهنگسرای سرو واقع در خیابان ولی عصر، ضلع شمالی پارک ساعی برگزار خواهد شد. حضور در این نشست برای عموم علاقمندان به ادبیات آزاد است.

 

نشست لذت داستان فرهاد حسن زاده


کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • «فرهاد حسن‎زاده» میهمان ششمین نشست «لذت داستان» شهرستان ادب
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.