موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu
در نهمین نشست تخصصی ادبیات داستانی

مصطفی مستور در شهرستان ادب از «کارِ نویسنده» می‌گوید

09 شهریور 1394 06:56 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: با 0 رای
مصطفی مستور در شهرستان ادب از «کارِ نویسنده» می‌گوید

شهرستان ادب: در ادامه نشست‌های تخصصی ادبیات داستانی در موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب، نهمین نشست با حضور نویسنده­ی نامدار کشور و علاقمندان این حوزه با موضوع «کارِ نویسنده» برگزار می‌شود.


به گزارش دفتر رسانه‌ی موسسه‌ی فرهنگی هنری شهرستان ادب، نهمین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی گروه داستان موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب، به بررسی «کارِ نویسنده» اختصاص دارد. در این نشست تخصصی مصطفی مستور نویسنده و پژوهشگر نامدار معاصر به سخنرانی خواهد پرداخت.


 این نشست سه شنبه، 10 شهریور 1394 از ساعت 17 در محل موسسه شهرستان ادب به نشانی خیابان شریعتی بالاتر از سه راه طالقانی، روبروی سینما صحرا، پلاک 168 برگزار می‌شود.


مصطفی مستور متولد 1343 در اهواز از داستان­نویسان خوشنام و پرطرفدار ادبیات امروز است. از مستور تا کنون مجموعه داستان­ها و رمان­هایی مانند «روی ماه خداوند را ببوس»، «تهران در بعدازظهر»، «استخوان خوک و دست‌های جذامی»، «چند روایت معتبر»، «حکایت عشقی بی‌قاف، بی‌شین، بی‌نقطه»، «من گنجشک نیستم» و... منتشر شده است. کتاب «مبانی داستان کوتاه» نیز از آثار پژوهشی این نویسنده و پژوهشگر است.


گفتنی است پیش از این نشست‌های تخصصی ادبیات دینی، ادبیات روستایی، ادبیات سیاسی، تاثیر اسطوره‌ها و کهن الگوها بر ادبیات داستانی، موانع رشد رمان در ایران، جوهر رمان، چالش خاطره و داستان، تاثیرات متقابل جنگ و ادبیات در موسسه‌ی شهرستان ادب برگزار شده بود.


حضور در این نشست برای همه‌ی علاقمندان آزاد و رایگان است.


 مصطفی مستور شهرستان ادب


کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • مصطفی مستور در شهرستان ادب از «کارِ نویسنده» می‌گوید
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.