موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu
با حضور مرتضی امیری اسفندقه، حمیدرضا شکارسری و ابراهیم اسماعیلی اراضی

نقد «مذاکرات» در شهرستان ادب

24 شهریور 1394 17:28 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: 5 با 5 رای
نقد «مذاکرات» در شهرستان ادب

شهرستان ادب: هفتمین برنامه «عصر اثر»  که به نقد و بررسی مجموعه شعر «مذاکرات»  مریم جعفری آذرمانی اختصاص دارد در روز چهارشنبه بیست و پنج شهریور  ماه در موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب برگزار خواهد شد.

در این جلسه شاعران و منتقدان شناخته شده‎ای چون مرتضی امیری اسفندقه، حمیدرضا شکارسری و ابراهیم اسماعیلی اراضی به نقد و بررسی مجموعه شعر «مذاکرات» مریم جعفری آذرمانی خواهند پرداخت.

مریم جعفری آذرمانی یکی از بانوان غزلسرای امروز است که تا به حال کتاب‎های متعددی نظیر: «سمفونی روایت قفل شده»، «پیانو»، «هفت»، «زخمه»،  «68 ثانیه به اجرای این اپرا مانده است»، «قانون»، «صدای اره می آید»، «تریبون» و «دایره»  از ایشان منتشر شده است. مجموعه شعر «مذاکرات» این شاعر نیز در سال 1392 توسط انتشارات شانی به چاپ رسیده  است.

گفتنی ست سلسله جلسات ماهانه «عصر اثر» که از دی ماه 1393 با نقد و بررسی کتاب «آتش­گردان» امید مهدی‎نژاد و با هدف نقد و بررسی آثار ارزشمند ادبی و با حضور جمعی از شاعران و منتقدان مطرح کشور در موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب آغاز به کار کرد تا به حال نقد و بررسی کتاب‎های مهم حوزه شعر و ادبیات را پشت سر گذاشته است  که از این میان می‎توان به مجموعه شعرهای: «گزیده اشعار علی معلم دامغانی»، «نماشم» مرتضی امیری اسفندقه، «فیض بوک» ناصر فیض، «لحظه جهان» دکتر قربان ولیئی و کتاب نقد ادبی «نیست‎انگاری و شعر معاصر» یوسفعلی میرشکاک اشاره کرد.

 هفتمین برنامه «عصر اثر» در روز چهارشنبه بیست و پنجم شهریور و از ساعت 17 الی 19 در موسسه شهرستان ادب به نشانی خیابان شریعتی، تقاطع خیابان طالقانی، پلاک 168 برگزار خواهد شد. حضور در این نشست برای عموم علاقمندان آزاد  است.

مذاکرات عصر اثر شهرستان ادب


کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • نقد «مذاکرات» در شهرستان ادب
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.