موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu
پس از مدتی توقف در انتشار

«مکتوب طنز سه‌نقطه»، انتشار را از سر گرفت

05 اسفند 1396 16:45 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: 2.5 با 2 رای
«مکتوب طنز سه‌نقطه»، انتشار را از سر گرفت
شهرستان ادب: مجله تخصصی طنز «سه نقطه» با مدیریت امید مهدی‌نژاد پس از مدتی توقف، بار دیگر منتشر می‌شود. تحریریه‌ی این مجله در خبر این انتشار دوباره نوشته‌اند:

پیش‌شماره اول از دوره جدید «مکتوب طنز سه‌نقطه» منتشر می‌شود. به گزارش منابع آگاه، نخستین پیش‌شماره از دوره جدید مجله سه‌نقطه تا چندی دیگر روی پیشخوان (پیشخوان؟) روزنامه‌فروشی‌ها و کتاب‌فروشی‌های معتبر قرار خواهد گرفت و این بمعنای بی‌اعتبار بودن دکه‌های و کتاب‌فروشی‌هایی است که این نشریه وزین و فاخر را برای فروش عرضه نکنند. 

در نخستین شماره از دوره جدید مکتوب سه‌نقطه، که به مدیرمسئولی و صاحب‌امتیازی و حروف‌نگاری امید مهدی‌نژاد منتشر می‌شود، حاصل قلم نویسندگانی چون امرالله احمدجو، اسماعیل امینی، احسان حسینی‌نسب، مرتضی درخشان، احمد دهقان، احسان رضایی، محسن رضوانی، محمدرضا زائری، ابوالفضل زرویی نصرآباد، سروش صحت، عزت‌الله ضرغامی، فهیم عطار، احسان محمدی، هادی مقدم‌دوست، احمد ملکوتی‌خواه و... را خواهید خواند و از خواندن آن حظ وافر خواهید برد.

سه‌نقطه، آخرین ماهنامه طنز فارسی است که در قطع وزیری کوتاه و با صفحات دورنگ چاپ و منتشر خواهد شد.

ضمناً به هفت نفر از کسانی که این خبر را برای هفت نفر دیگر فوروارد کنند، به قید قرعه جایزه نفیسی اهدا خواهد شد. در دوره پیشین انتشار سه‌نقطه، یک‌نفر فوروارد نکرد، به دردی ناشناخته و لاعلاج مبتلا شد و دار فانی را وداع گفت. خدایش بیامرزاد.

کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • «مکتوب طنز سه‌نقطه»، انتشار را از سر گرفت
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.