موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu
سه‌شنبه 22 خرداد 1397 از ساعت 18:30 به همراه ضیافت افطاری

نقد و بررسی مجموعه داستان «سنگ یحیی» نوشته خسرو عباسی خودلان در «عصر اثر»

19 خرداد 1397 18:54 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: 5 با 1 رای
نقد و بررسی مجموعه داستان «سنگ یحیی» نوشته خسرو عباسی خودلان در «عصر اثر»

شهرستان ادب: تازه‌ترین برنامه از سری برنامه‌هایِ نقدِ کتابِ «عصر اثر» به نقد و بررسی مجموعه داستان «سنگ یحیی»ی خسرو عباسی خودلان می‌پردازد.
در پنجمین برنامه از دوره جدید «عصر اثر»، مجید قیصری و قباد آذرآئین از نویسنده‌گان و منتقدان شناخته شده به نقد و بررسی مجموعه داستان «سنگ یحیی» نوشته خسرو عباسی خودلان می‌پردازند. مجری و کارشناس ثابت سلسله جلسات «عصر اثر» داستان مجید اسطیری نویسنده و پژوهشگر جوان است.
گفتنی است که دوره‌یِ اول سلسله جلسات «عصر اثر» تنها به کتاب‌های شاخص منتشر شده در حوزه شعر اختصاص داشت و از این میان جلساتِ کتابهایِ: «گزیده اشعارِ علی معلم دامغانی»، «نیست‌انگاری و شعر معاصر» یوسفعلی میرشکاک، «نماشم» مرتضی امیری‌اسفندقه ، «لحظه جهان» قربان ولیئی ، «فیض بوک» ناصر فیض و «آتش گردان» امید مهدی‌نژاد و «مذاکرات» مریم جعفری آذرمانی برگزار و با استقبال مخاطبان حوزه شعر و ادبیات روبرو شد. حال برگزار کنندگان جلسات «عصر اثر» در نظر دارند که در دوره‌یِ جدید این برنامه علاوه بر کتابهای حوزه‌یِ شعر به نقد و بررسی آثار منتشر شده در حوزه ادبیات داستانی نیز بپردازد.
در آخر اینکه جلسه نقد و بررسی کتاب «سنگ یحیی» در روز سه‌شنبه بیست و دوم خرداد ماه از ساعت18:30 به همراه  ضیافت افطاردر موسسه فرهنگی شهرستان ادب به نشانیِ تهران، خیابان دکتر شریعتی بالاتر از خیابان آیت‌الله طالقانی، روبروی سینما صحرا، پلاک 168 برگزار می‌گردد.


کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • نقد و بررسی مجموعه داستان «سنگ یحیی» نوشته خسرو عباسی خودلان در «عصر اثر»
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.