موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu
سجاد خالقی:

روز داوری، آشتی مخاطب با رمان‌های جنایی و هیجان‌انگیز

06 مرداد 1397 17:24 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: 5 با 2 رای
روز داوری، آشتی مخاطب با رمان‌های جنایی و هیجان‌انگیز

شهرستان ادب به نقل از خبرگزاری فارس: سجاد خالقی نویسنده‌ی کشورمان اظهار داشت: طی چند سال گذشته بحث رمان ژانر در ایران بسیار قوت گرفته است و نویسندگان بسیاری سعی کرده‌اند با ژانر نویسی یک تشخص و مزیت ممتاز برای اثر خود خلق کنند.

وی ادامه داد: مدتی قبل با انتشار چهار رمان ژانر در نشر هیلا زیر نظر محمدحسین شهسواری و استفاده‌ی تبلیغاتی و مداوم ناشر از واژه‌ی رمان ژانر، این مسئله باعث جذاب‌تر شدن ژانرنویسی شد؛ در این میان رمان «روز داوری» یکی از رمان‌های ژانر معمایی - پلیسی است که در ابتدای سال 97 توسط انتشارات شهرستان ادب روانه‌ی بازار شد.

به گفته‌ی خالقی، «روز داوری» ماجرای یک نظامی گریزان از اجتماع را روایت می‌کند که مجبور است بر خلاف میل خود، به دنبال ناپسری یک مرد با نفوذ حکومتی بگردد و در این راه با مشکلات و حقایق فراوانی روبرو می‌شود. سرگرد آبتین مقدس در این رمان برای یافتن آرشِ فراری در مرزهای شرقی کشور از همه‌ی نبوغ و توانایی خود استفاده می‌کند و با تحویل دادن او مأموریت را به نحو احسن تمام می‌کند؛ اما ماجرای اصلی و مشکلات تازه بعد از این شروع می‌شود و سرگرد این بار باید برای حل معمایی جنایی و یافتن کسانی که نزدیکانش را به قتل رسانده‌اند تلاش کند، تلاشی که زندگی آرام او را نابود می‌کند؛ اما سرانجام او را به خواسته‌اش می‌رساند.

این نویسنده بیان کرد: بدون شک مطالعه‌ی رمان «روز داوری» و همراهی با سرگرد مقدس در لحظه‌های پر خطر و سرنوشت‌ساز برای علاقه‌مندان به رمان معمایی- -جنایی؛ لحظات هیجان‌انگیز و پراسترسی را رقم خواهد زد و آن‌ها را با این نوع رمان ایرانی آشتی خواهد داد.

رمان روز داوری توسط سجاد خالقی نوشته شده و شهرستان ادب آن را در 364 صفحه به چاپ رسانده است.

 


کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • روز داوری، آشتی مخاطب با رمان‌های جنایی و هیجان‌انگیز
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.