موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu

مجموعه شعر «گاهی حواست نیست» علی داودی منتشر خواهد شد

11 مرداد 1394 03:02 | 2 نظر
Article Rating | امتیاز: 5 با 2 رای
مجموعه شعر «گاهی حواست نیست» علی داودی منتشر خواهد شد

شهرستان ادب به نقل از ایبنا: داودی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) عنوان کرد: مجموعه شعر جدیدم با عنوان «گاهی حواست نیست» نام دارد که شعرهای نیمایی مرا در برمی‌گیرد.

وی افزود: طی سال‌های گذشته مخاطبان نشان داده‌اند که اقبال بیشتری نسبت به شعر نیمایی دارند و از این روی من نیز این مجموعه را آماده انتشار کرده‌ام. همین هفته این کتاب را به ناشر می‌سپارم و به گمانم به نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران سال بعد برسد.
 
شاعر مجموعه شعر «چاپ بیروت» اضافه کرد: کتاب «گاهی حواست نیست» از سوی انتشارات شهرستان ادب منتشر خواهد شد. در واقع من پس از هفت سال کتاب جدیدی چاپ کرده‌ام و طی هفت سال اخیر ترجیح دادم سکوت کنم.
 
این شاعر ادامه داد: شعر نیمایی ظرفیت‌هایی دارد که در طول زمان و به ویژه در دوره ما مغفول مانده است. من تلاش کرده‌ام از این ظرفیت‌های مغفول مانده بهره لازم را ببرم.
 
داودی یادآور شد: شعرهای مجموعه اخیرم شعرهایی نسبتاً کوتاهند. این مجموعه 70 قطعه شعر نیمایی مرا در برمی‌گیرد که اغلب شعرها شخصی، عاشقانه و اجتماعی و تأکید می‌کنم با رویکردی شخصی است.
 
علی داوودی متولد 1352 همدان است. از وی تا کنون چندین مجموعه شعر در قالب‌های سپید و غزل منتشر شده است. از میان مجموعه شعرهای او می‌توان به «چله» و «چاپ بیروت» اشاره کرد.   


کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • مجموعه شعر «گاهی حواست نیست» علی داودی منتشر خواهد شد
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: