موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu
پروندۀ «برای سپهبد سلیمانی»

نامۀ «علی اصغر عزتی پاک» به «محمود دولت آبادی»

17 دی 1398 16:56 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: 5 با 5 رای
نامۀ «علی اصغر عزتی پاک» به «محمود دولت آبادی»

شهرستان ادب: در نخستین روزهای اعلام خبر شهادت سپهبد قاسم سلیمانی محمود دولت‌آبادی نویسنده سرشناس کشورمان یادداشتی در رثای این شهید بزرگ نگاشت. این یادداشت را که تحسین بسیاری از دوست‌داران ادبیات را در پی داشت پیش از این در پروندۀ «برای سپهبد سلیمانی» با عنوان «فرزند شایسته ایران» منتشر کرده بودیم.

پیروی این یادداشت، امروز «علی‌اصغر عزتی‌پاک» مدیر مدرسه رمان و دفتر داستان شهرستان ادب نامه‌ای را خطاب به جناب دولت‌آبادی منتشر کرده است که در ادامه می‌خوانیم:


جناب آقای محمود دولت‌آبادی، نویسنده‌ی ارجمند، سلام بر شما!

این روزها، روزهای سرنوشت‌سازی است برای میهن ما ایران. در این میان جنابعالی، به اقتضای عشقی که به این سرزمین، و اهتمامی که برای تمامیت ارضی کشورمان دارید، و آن‌ها را در ادای احترام به سردار شهید قاسم سلیمانی ابراز کرده‌اید، مورد شماتت گروهی از مخاطبان آثارتان قرار گرفته‌اید. اما جناب نویسنده، شما مخاطبان انبوهی هم داشته‌اید در تمام این سال‌ها که به دلیل اختلاف نظرهایی شاید جزئی، و یا به هر دلیل دیگر، چندان خود را به شما نشناسانده‌اند. این گروه همچنین هیچ‌گاه به دلیل اختلاف دیدگاه جایگاه و شأن ادبی جنابعالی را، و خدمتی که به ادبیات داستانی ایران کرده‌اید، انکار نکرده و ناچیز نشمرده‌اند. آن‌ها پذیرفتند تفاوت منظرها را و محترم داشتند تلاش‌های ارجمند شما را. کتاب‌های‌تان را خواندند و لذت بردند از خلق آن‌همه عشق و مهر به انسان. و این حق بود، هست و خواهد بود. شما به دلیل آثار پرارج‌تان، هنرتان، و شخصیت متین و صبورتان، لایق این احترام و بزرگداشت هستید. آقای محمود دولت‌آبادی عزیز، مطمئن باشید این حرف‌ها برای امروز و برآمده از شرایط حاضر نیست. شاهد این ادّعا برای اینجانب مصاحبه‌ای است که چندین سال پیش با نشریه‌ی پنجره کردم، و در برابر سوال  امید مهدی‌نژاد که پرسید: «محمود دولت‌آبادی؟» گفتم: «نویسنده‌ی بزرگ!» و شاهدم عکسی است از جنابعالی که بر سرِ دیوار محل کارم نصب شده!
آرزویم سلامتی و عمر باعزّت برای شماست.
والسلام
علی‌اصغر عزتی پاک


کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • نامۀ «علی اصغر عزتی پاک» به «محمود دولت آبادی»
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.