موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu
برگزاری اولین شب شب های شعر انقلاب

اولین شب شعر انقلاب در اصفهان برگزار شد

08 دی 1391 10:52 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: 3.5 با 2 رای
اولین شب شعر انقلاب در اصفهان برگزار شد
 اولین شب از شب‌های شعر انقلاب که به همت موسسه شهرستان ادب و با همکاری حوزه هنری و مجمع شاعران اهل بیت برگزار می‌شود، شب گذشته پس از نماز مغرب و عشا در شهر اصفهان و در تالار ادب واقع در خیابان باغ گلدسته برگزار شد.

در این مراسم که  شاعران مطرح کشورمان به همراه شاعران مطرح استان اصفهان حضور داشتند، به شعر خوانی شاعران درباره انقلاب اختصاص داشت.

در این مراسم سعید بیابانکی، علیرضا قزوه، علی محمد مودب، علی داودی، مرتضی امیری اسفندقه، محسن عرب خالقی، محمدحسین نعمتی حضور داشتند.

شاعران اصفهانی هم که در این مراسم حضور داشتند و به شعرخوانی با موضوع انقلاب اسلامی پرداختند عبارت هستند از: عباس شاه زیدی، محمدحسین ملکیان، مهدی جهاندار، مریم کرباسی، علی فردوسی، حسن توکلی، محمد خادم، علیرضا رجبعلی زاده، سید علی شکراللهی، حسین حاجی هاشمی، محمدحسین صفاریان، محسن ناصحی،حسنا محمد زاده 

این اولین شب از شب‌های شعر انقلاب بود که با حضور فعال شاعران اصفهانی برگزار شد. دومین شب شعر انقلاب فردا 9 دی در تهران در تالار سوره حوزه هنری و با شعر خوانی شاعران مطرح انقلاب  همراه خواهد بود.

و این برنامه در 16دی ماه هم به شهر شیراز می‌رسد تا شاعران استان فارس هم هم صدا با دیگر شعرا با موضوع انقلاب اسلامی به شعرخوانی بپردازند.


کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • اولین شب شعر انقلاب در اصفهان برگزار شد
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.