موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu

فراخوان ششمین دورۀ مدرسه رمان شهرستان ادب

22 خرداد 1400 18:20 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: با 0 رای
فراخوان ششمین دورۀ مدرسه رمان شهرستان ادب

شهرستان ادب: مدرسه رمان شهرستان ادب افتخار دارد که بدین‌وسیله آغاز ثبت‌نام ششمین دورۀ آموزش تخصصی و نگارش حرفه‌ای رمان را اعلام کند. نویسندگان جوان می‌توانند از تاریخ ۲۰ خردادماه ۱۴۰۰ لغایت ۲۰ تیرماه با مراجعه به پایگاه‌های اینترنتی شهرستان ادب (shahrestanadab.com) یا مدرسۀ رمان (madreseroman.com) اقدام به ثبت‌نام کنند. یادآور می‌شود که از شرایط مهم و ضروری ثبت‌نام در دوره‌های مدرسۀ رمان داشتن سابقۀ ادبی است.

لازم به توضیح است که مدرسۀ رمان پس از بررسی سابقۀ ادبی نویسندگان، از افراد منتخب درخواست خواهد کرد طرح رمان خود را در مهلتی یک ماهه ارائه کنند. منتخبین نهایی از میان ارائه‌کنندگان طرح رمان، با انتخاب اساتید مدرسه، وارد فرآیند ده‌ماهۀ آموزش و نگارش رمان خواهند شد. نویسندگان در این دوره، علاوه‌بر استفادۀ مستمر از راهنمایی‌های اساتید اختصاصی در زمینۀ نگارش رمان خود، از آموزش‌های تخصصی توسط اساتید دانشگاه، منتقدان و نویسندگان برجستۀ کشور بهره‌مند خواهد شد. آثار نوشته شده در طول دورۀ ششم مدرسۀ رمان، طبق روال دوره‌های گذشته، پس از تائید شورای علمی مدرسه، توسط انتشارات «شهرستان ادب» منتشر و به بازار کتاب راه خواهند یافت.

گفتنی است که «مدرسه رمان شهرستان ادب» به عنوان اولین و تخصصی‌ترین مدرسه رمان در ایران از سال 1393 فعالیت خود را آغاز کرده و تا به امروز پنج دورۀ موفق در بخش رمان بزرگ‌سال و یک دورۀ مهم در بخش رمان کودک را پشت سر گذاشته است.

صفحۀ ثبت‌نام ششمین دورۀ مدرسه رمان شهرستان ادب

 


کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • فراخوان ششمین دورۀ مدرسه رمان شهرستان ادب
  • فراخوان ششمین دورۀ مدرسه رمان شهرستان ادب
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.