موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu
در یازدهمین نشست حكایت شعر اشعار قاسمی نقد و بررسی می‌شوند

اشعار سید ضیاء قاسمی در ترازوی نقد

04 بهمن 1391 13:02 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: با 0 رای
اشعار سید ضیاء قاسمی در ترازوی نقد


اشعار سید محمدضیاء قاسمی، شاعر افغانستان روز پنج شنبه 12 بهمن ماه با حضور كارشناسان حوزۀ ادبیات در سالن اوستای حوزۀ هنری مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

سلسله نشست های ادبی "حكایت شعر" كه به همت دفتر شعر مركز آفرینش های ادبی حوزه هنری برگزار می شود، یازدهمین حكایت شعر اختصاص به بررسی اشعار و آثار شاعر توانمند افغانستان "سید ضیاء قاسمی" دارد كه در این برنامه كارشناسان ادبی آثار این هنرمند را مورد نقد و بررسی قرار می دهند.
گفتنی است در این نشست ادبی ویژه نامه ای كه حاوی برخی از آثار ، زندگی خود نوشت و نقد های ادبی كه بر اشعار این هنرمند در مطبوعات بیان شده و نیز تصاویری از زندگی وی به چاپ رسیده است كه در این محفل ادبی به میهمانان اهدا خواهد شد.
سید ضیاء قاسمی از شاعران موفق افغانستان است كه در سال 54 خورشیدی درافغانستان به دنیا آمده و اكنون در شهر تهران سكونت دارد. از آثار وی می توان به "گزیده ادبیات معاصر" اشاره كرد.
گفتنی است سلسله برنامه های حكایت شعر تا به حال به بررسی اشعار شاعران انقلاب همچون: قربان ولیئی، سعید بیابانكی، محمد سنجری، زكریا اخلاقی، بیژن ارژن ، محمد حسین جعفریان و ... پرداخته است.
علاقه مندان برای حضور در این نشست ادبی می توانند از ساعت 16 تا 18 به سالن اوستای حوزه هنری واقع در خیابان سمیه – نرسیده به پل حافظ – حوزه هنری مراجعه كنند.


کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • اشعار سید ضیاء قاسمی در ترازوی نقد
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.