موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu
به همت حوزۀ هنری، شاعران فارسی‌زبان و شهرستان ادب:

همایش ادبی «گل و عروسك و لبخند» برگزار می‌شود

11 اردیبهشت 1392 12:40 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: با 0 رای
همایش ادبی «گل و عروسك و لبخند» برگزار می‌شود
ه گزارش پایگاه خبری حوزه هنری، عبدالرحیم سعیدی راد شاعر كشورمان درباره برگزاری همایش ادبی گل و عروسك و لبخند كه در حمایت كودكان بی سرپرست برگزار شده، گفت: برگزاری این همایش ادبی یك ایده تازه از سوی علیرضاقزوه شاعر كشورمان در جهت كمك‌های مادی و معنوی برای كودكان بیسرپرست بوده است.

این شاعر كشورمان با اشاره به تعداد آثار رسیده به این همایش ادبی گفت: اطلاع دقیقی از اشعار رسیده شاعران به این همایش ادبی ندارم ولی استقبال بسیارخوب بوده است و بالای 100 شاعر برای این همایش اثر ارسال كرده بودند.

وی ادامه داد: در این همایش ادبی كه به نفع كودكان بی سرپرست شیرخوارگاه انجام شده ما از ابتدا از شاعران خواسته بودیم مبلغ خاصی را اهدا كنند كه خوشبختانه مبالغ قابل توجهی جمع آوری شد و در مراسم اختتامیه، روز شنبه 14 اردیبهشت ماه در تالار مهر حوزه هنری به مسئولان كودكان بی سرپرست شیرخوارگاه آمنه اهدا خواهد شد.

او در خصوص این كه آیا در سال های آتی این همایش ادامه خواهد داشت گفت: با توجه به این كه این طرح بسیار جالب و نوعی بود امیدواریم كه با تغییر زمان آن و با نزدیك شدن ایام عید نوروز این طرح اجرایی شود تا كودكان بی سرپرست عیدی خود را از دست شاعران دریافت كنند.

سعیدی راد گفت: در مجموع كمك كردن به دیگران لطافت روحی خاصی را می طلبد و خوشبختانه این لطافت در بین شاعران دیده می شود و این عمل انسانی و فرهنگی قطعا تاثیر معنوی خوبی بر شاعران خواهد داشت.

شایان ذكر است مراسم اختتامیه همایش ادبی گل و عروسك و لبخند كه در حمایت كودكان بی سرپرست برگزارمی شود، روز چهارشنبه مصادف با روز بزرگداشت شهید مرتضی مطهری و روز معلم در تالار مهر حوزۀ هنری از ساعت 17 برگزارخواهد شد.

کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • همایش ادبی «گل و عروسك و لبخند» برگزار می‌شود
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.