موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu
تازه ترین های اسفندقه در شهرستان ادب

نوسروده‌های امیری اسفندقه به میهمانی شهرستان ادب می‌رود

11 اردیبهشت 1392 13:59 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: 3 با 1 رای
نوسروده‌های امیری اسفندقه به میهمانی شهرستان ادب می‌رود
انتشارات موسسه فرهنگی شهرستان ادب در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران دو سفرنامه منظوم مرتضی امیری اسفندقه درباره سفر به هند و تاجیکستان و یک مجموعه شعر از او را ارائه خواهد کرد.

«ولی دوشنبه، آه» سفرنامه منظوم اسفندقه از سفر به تاجیکستان است که در 68 صفحه در قطع رقعی به چاپ رسیده و توصیف تماشای شاعر از کشور پارسی زبان تاجیکستان است.

سفرنامه منظوم «دهلی ستاره بود» نیز در 68 صفحه در برگیرنده نگاه شاعرانه و معناگرای اسفندقه به هند و توصیف آن است که از سوی این موسسه در نمایشگاه کتاب ارائه می‌شود.

شهرستان ادب، همچنین مجموعه‌ای از غزل‌های مرتضی امیری اسفندقه را با نام «ورمشور» در نمایشگاه کتاب امسال ارائه می‌کند که در برگیرنده 112 غزل از این شاعر است. «ورمشور» در گویش محلی کرمان به معنای «درهم و برهم»است.

این ناشر همچنین گزیده‌ای از غزلیات محمدعلی بهمنی شامل 72 قطعه شعر به همراه چند غزل تازه از این شاعر را در قالب مجموعه‌ای با نام «غزل زندگی‌کنیم» به نمایشگاه کتاب رسانده است.

همچنین این ناشر کتاب «غزل هزاره دیگر» شامل گزیده غزل‌های محمدسعید میرزایی به همراه 25 غزل تازه از این شاعر و کتاب چقدر پنجره شامل 60 غزل منتخب از سعید بیابانکی را در نمایشگاه کتاب امسال ارائه خواهد کرد.

کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • نوسروده‌های امیری اسفندقه به میهمانی شهرستان ادب می‌رود
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.