من نمیدانم از جنازة ما، این کفن دزدها چه میخواهند
خیل خفاشهای خونآشام، دشمنان همیشة ماهند
حیف از بارگاه ابن عدی، که شده جایگاه کفتاران
جنگهاشان خروج سفیانی است، این خوارج چقدر گمراهند
شک نداریم، معتقد هستیم، دشمنان علی جهنمیاند
کفر مانند چاله است اگر، قاتلان حسین در چاهند
خون و خشم و خروش ما جوشان، تشنة یک اجازة رهبر
تا بدانند مثل طوفانیم، تا بفهمند کمتر از کاهند
تیغ وهابیت، به قول امام، ذبح اسلام با مسلمان است
جنگ صفین دیگری برپاست، حزب شیطان به نام اللهاند
ای امام زمان صبور بزرگ، غربت تو چقدر طولانی است
پس بیا تا جهان قبول کند، ظالمین چون شباند، کوتاهند
سیدحسین سیدی / مشهد مقدس