موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu

هفتمین جشنواره ادبی یار و یادگار فراخوان داد

30 اردیبهشت 1392 19:29 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: 4 با 2 رای
هفتمین جشنواره ادبی یار و یادگار فراخوان داد

 

همزمان با ایام بیست و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، هفتمین جشنواره ادبی یار و یادگار فراخوان برگزاری خود را منتشر کرد.

این دوره از این جشنواره با محورهای امام؛ قلب تپنده بیداری اسلامی، امام؛ افق تابنده استقلال ایران، امام و خط مقدم دفاع از اسلام ناب محمدی و راه امام و نسل فردا برگزار می‌شود.
همچنین بخش ویژه این دوه از جشنواره به تکریم مقام استاد اخلاق و عرفان حضرت امام (ره)؛ آیت‌الله محمدعلی شاه‌آبادی اختصاص یافته است.
این جشنواره در سال جاری در قالب‌های شعر، داستان، نثر ادبی، مقاله، وبلاگ و شعر و داستان کودک و نوجوان به پذیرش آثار از سراسر کشور خواهد پرداخت که مهلت دریافت این آثار حداکثر تا پایان شهریور ماه سال جاری اعلام شده است.
همچنین مراسم اختتامیه این جشنواه نیز مهرماه سال جاری در شهر خمین و در محل خانه حضرت امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
هفتمین جشنواره ادبی یار و یادگار همچنین در این دوره از برگزاری خود و تا پیش از برگزاری مراسم اختتامیه اقدام به برگزاری سه کارگاه ادبی در شهر‌های خمین، اصفهان و تهران (جماران) خواهد کرد.
در این کارگاه‌ها که با حضور شاعران و نویسندگانی چون حمید سبزواری، عبدالجبار کاکایی، حمید هنرجو، مصطفی محدثی خراسانی و ... برگزار می‌شود، برگزیدگان دوره‌های گذشته جشنواره و اعضاء باشگاه قلم جماران حضور خواهند داشت.
نخستین کارگاه این برنامه در خردادماه سال جاری، در شهر خمین و زادگاه حضرت امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

دبیرخانه هفتمین جشنواره یار و یادگار در خیابان شهید باهنر، خیابان یاسر، نبش شمیرا، موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی (ره) پذیرای آثار شرکت‌کنندگان در این جشنواره تا مهلت مقرر است.

 


کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • هفتمین جشنواره ادبی یار و یادگار فراخوان داد
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.