موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu
پس از پایان موفقیت آمیز دوره دوم

سومین دوره آموزشی شعر جوان انقلاب در پی یافتن میزبان مناسب

04 شهریور 1392 13:32 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: 3.5 با 2 رای
سومین دوره آموزشی شعر جوان انقلاب در پی یافتن میزبان مناسب

محمدحسین نعمتی، مدیر روابط عمومی موسسه فرهنگی شهرستان ادب در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری اردوی پایانی دومین دوره آموزشی شعر جوان انقلاب اسلامی و انتشار فراخوان سومین دوره آن گفت: ویژگی اصلی اردوی پایانی دومین دوره آموزشی شعر جوان انقلاب، ایجاد محیطی بانشاط بود که در آن نزدیک به یکصد شاعر جوان از نزدیک مورد آموزش اساتیدی قرار گرفتند که برخی از آنها را برای نخستین‌بار موفق شدیم به چنین فضایی دعوت کنیم.

وی ادامه داد: سخنرانی علیرضا قزوه در مورد آینده شعر جوان انقلاب اسلامی و خاطرات ناگفته‌ محمدحسین جعفریان از دوران حضورش در افغانستان از جمله مهم‌ترین برنامه‌های این اردو بود. جدای از این حضور سایر اساتید در دوره در کلاس‌های آموزشی یکدیگر نیز از دیگر موضوعات قابل توجه در این اردو بود که نشان از جدیت موضوعاتی داشت که در این اردو عنوان شده بود.

نعمتی در ادامه با اشاره به انتشار فراخوان سومین دوره این برنامه آموزشی گفت: در فراخوان دوره سوم تمهیدی اندیشه شد که فراخوان به صورتی متفاوت و با مخاطبی عمومی منتشر شود و از هر فرد دارای شرایط عضویت که می‌بایست سنی میان 15 تا 24 سال داشته باشد، خواسته شد که 10 اثر خود را برای بررسی و احراز صلاحیت حضور در دوره آموزشی به ما ارسال کند.

وی تاکید کرد: امسال جدا از بررسی آثار توسط اساتید از متقاضیان حضور در دوره سوم مصاحبه حضوری نیز به عمل خواهد آمد.

نعمتی اظهار داشت: برنامه‌ ما برای آغاز این دوره در آبان‌ماه است که امیدواریم در مجموع شرایط، این امکان را به ما بدهد.

مدیر روابط عمومی موسسه فرهنگی شهرستان ادب همچنین گفت: امسال درصددیم با انتشار فراخوانی از شهرهای مختلف کشور بخواهیم تا درصورت تمایل برای میزبانی اردوهای این دوره اعلام آمادگی کنند. برپایی این اردوهای فرهنگی با حضور چهره‌های شناخته شده فرهنگی کشور ظرفیتی است که بدون شک بسیاری از استا‌ن‌ها خواهان آن خواهند بود و این فراخوان امکان بررسی پیشنهادهای متنوع از سوی آنها را مهیا می‌کند.


کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • سومین دوره آموزشی شعر جوان انقلاب در پی یافتن میزبان مناسب
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.