موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu
مدیرعامل موسسه شهرستان ادب:

«هفته ناشر»؛ امکانی ویژه برای تبلیغ کتاب در میان مخاطبان

25 شهریور 1392 14:02 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: 4 با 1 رای
«هفته ناشر»؛ امکانی ویژه برای تبلیغ کتاب در میان مخاطبان
علی‌محمد مودب، شاعر و مدیرعامل موسسه شهرستان ادب در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی «منانشر» درباره شرکت این موسسه در طرح «هفته ناشر» که به کوشش شرکت «ترنج» برگزار می‌شود، توضیح داد: در این نمایشگاه که قرار است به مدت یک هفته و به مناسبت روز ملی شعر و ادب فارسی و هفته دفاع مقدس برگزار شود، همه آثار انتشارات شهرستان ادب در ترنجستان‌های مترو عرضه و با تخفیف 15 درصدی در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.
او ادامه داد: ما جزو ناشران نوپا هستیم و به همین خاطر تنها 32 عنوان کتاب داریم که همه این آثار در این نمایشگاه یک هفته‌ای عرضه می‌شوند. در میان این کتاب‌ها آثاری در حوزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی نیز در ژانرهای مختلف شعر و داستان وجود دارد.

مودب تصریح کرد:‌ در حال حاضر وضعیت بازار کتاب در کشور اصلا خوب نیست و خیلی از ناشران رو به ورشکستگی هستند و اوضاع مالی خوبی ندارند. از طرف دیگر هم مخاطبان کمتر به کتاب‌فروشی‌ها سر می‌زنند و در خیابان انقلاب هم کتاب‌فروشی‌هایی که کتاب‌های آموزشی می‌فروشند، رونقی دارند درحالیکه تجربه نشان داده که مردم تمایل بیشتری به حضور در نمایشگاه‌های کتاب نشان می‌دهند. 

این شاعر مطرح کشورمان اظهار داشت: ما اگر بتوانیم شرایط خاص و تبلیغات ویژه‌ای برای کتاب فراهم کنیم، مخاطب به سمت این کالای فرهنگی می‌آید. نمایشگاه کتاب تهران یکی از همین شرایط خاص است که نشان می‌دهد مخاطب کتاب وجود دارد، اما ما این کالا را به درستی عرضه نمی‌کنیم.

به گفته مدیر عامل موسسه شهرستان ادب گزیده غزل بزرگان شعر مانند «به خط روشن عشق » از محمد قهرمان، «غزل زندگی کنیم» سروده محمدعلی بهمنی و «چمدان‌های قدیمی» به قلم علیرضا غزوه و «چقدر پنجره» اثر سعید بیابانکی در نمایشگاه‌های «هفته ناشر» در ترنجستان‌های مترو عرضه می‌شود.

او در پایان به  کتاب «همیشه باران»، در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: این کتاب اولین مجموعه شعر سعید حدادیان است که در «هفته ناشر» عرضه می‌شود.

گفتنی است طرح «هفته ناشر» به همت شرکت «ترنج» در حال حاضر در 10 ایستگاه مترو تهران از جمه شوش، تهران‌پارس، تجریش، آزادی، شهید بهشتی و ... در حال برگزاری است و تا پایان این هفته ادامه دارد.



کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • «هفته ناشر»؛ امکانی ویژه برای تبلیغ کتاب در میان مخاطبان
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.