موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu
30 مهرماه

تقدیر از عباس باقری

30 مهر 1392 00:07 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: 2 با 1 رای
تقدیر از عباس باقری

  به گزارش خبرگزاری فارس، ‌ششمین مراسم «شب شاعر» با هدف پاسداشت «عباس باقری» شاعر برجسته، استاد دانشگاه و پژوهشگر حوزه شعر، در نخلستان سازمان هنری رسانه ای اوج برگزار می‌شود.

در این مراسم چهره‌های شاخص فرهنگی و ادبی همچون دکتر علیرضا قزوه، یوسفعلی میرشکاک، جواد محقق، علی محمد مؤدب، غلامرضا عمرانی، بهروز قزلباش، صابر امامی، حسین اسرافیلی و جمع دیگری از فرهیختگان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی حضور داشته و اجرای برنامه نیز بر عهده رضا اسماعیلی خواهد بود.

عباس باقری متولد سیستان بوده و فعالیت‌های خود را در همان خطه آغاز نموده و ادامه داده است. این شاعر و پژوهشگر برجسته که جفای روزگار او را در غربت نگه داشته، صاحب 45 کتاب است که از میان آنها می‌توان به به مجموعه 4 جلدی «از سال های نغمه و کافور» (شعر سپید و کلاسیک) و مجموعه 15جلدی «شعر امروز سیستان» اشاره کرد.

گفتنی است پیش از این مراسم شب شاعر در تجلیل از چهره هایی همچون رضا اسماعیلی، مصطفی محدثی خراسانی، یوسفعلی میرشکاک، قادر طهماسبی (فرید) و محمدحسین جعفریان برگزار شده بود.

ششمین شب شاعر روز سه شنبه 30 مهرماه از ساعت 15:30 در نخلستان اوج واقع در خیابان آیت الله طالقانی، روبروی سینما فلسطین، خیابان برادران مظفر شمالی، پلاک 98 برگزار خواهد شد.



کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • تقدیر از عباس باقری
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.