موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu
با همکاری مجمع ناشران انقلاب اسلامی و صدا و سیما

«ورمشور» و 10 عنوان کتاب دیگر در نوبت پخش آگهی تبلیغاتی قرار گرفتند

19 دی 1392 14:35 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: 5 با 1 رای
«ورمشور» و 10 عنوان کتاب دیگر در نوبت پخش آگهی تبلیغاتی قرار گرفتند
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، احمد ذوعلم با اشاره به پخش آگهی تبلیغاتی کتاب «اعترافات غلامان» از شبکه‌های سراسری سیما، اظهار کرد: به زودی آگهی تبلیغاتی 11 کتاب دیگر نیز روی آنتن می‌رود. 

بنابر اعلام ذوعلم، آگهی تبلیغاتی کتاب‌های «رنج» از سوی انتشارات شاهد، «چرا خدا چنین کرد» به همت انتشارات ‌جمال،‌ مجموعه 52 جلدی «کتاب‌های نارنجی» از سوی انتشارات قدیانی، «قاصد خنده رو» به همت انتشارات روایت فتح،‌ «قصه عاشورا» از نشر وزیر، مجموعه «آن روزها» از سوی انتشارات کتاب قاف، «‌اطلس بدن انسان» به همت انتشارات پیام محراب، «‌یک عاشقانه آرام» نوشته نادر ابراهیمی از سوی ‌انتشارات روزبهان، «‌به روایت اول شخص مفرد» از سوی نشر آرما، «25 راه که والدین می‌توانند» به همت انتشارات همشهری و «ورمشو» از سوی شهرستان ادب در فهرست انتظار پخش آگهی تبلیغاتی قرار گرفته‌اند. 

وی در ادامه، بر لزوم پخش این آگهی‌ها تاکید و عنوان کرد: آگهی تبلیغ کتاب باید مخاطب را  به مطالعه کتاب مشتاق کند. در شرایطی که ما معمولا از کم بودن سرانه مطالعه در کشور گلایه می‌کنیم، این اقدام می‌تواند نقش موثری در افزایش علاقه‌ مردم به کتاب و کتابخوانی داشته باشد. 

پخش آگهی‌های تبلیغاتی کتاب اقدامی نو از سوی مجمع ناشران انقلاب اسلامی است که در راستای تحقق تاکیدات مقام معظم رهبری و با دستور مستقیم ریاست سازمان صدا و سیما و همکاری اداره کل بازرگانی این سازمان محقق شده‌است.

کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • «ورمشور» و 10 عنوان کتاب دیگر در نوبت پخش آگهی تبلیغاتی قرار گرفتند
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.