موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu
در حلقه آفتابگردانهای هفته قبل

رونمایی از دو مجموعه شعر «پرواز در سقوط»و «هربار که آمدی بیایی رفتی»

10 اردیبهشت 1393 08:15 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: با 0 رای
رونمایی از دو مجموعه شعر «پرواز در سقوط»و «هربار که آمدی بیایی رفتی»
شهرستان ادب: چهارشنبه سوم اردیبهشت‌ماه 1393 در  جلسه هفتگی دفتر شعر این موسسه، از دو مجموعه رباعی سروده شاعران جوان شهرستانی عضو دوره آفتابگردان‌ها رونمایی شد.

در حلقه¬ی آفتابگردان¬های هفته¬ی قبل، از دو کتاب «هربار که آمدی بیایی رفتی» اثر قاسم قاسمی و «پرواز در سقوط» اثر وحید اشجع رونمایی شد. قاسمی، شاعر جوان اهل بروجرد که از اعضای نخستین دوره¬ی آموزشی شعر جوان انقلاب اسلامی –آفتابگردان¬ها- نیز هست، ضمن تشکر از میلاد عرفان¬پور، شاعر و مدیر دفتر شعر شهرستان ادب، حضور در اردوهای آموزشی این موسسه و استفاده از محضر اساتید بزرگ شعر کشور را در افزایش کیفیت اشعار خود موثر دانست. 
وحید اشجع، دیگر شاعر بروجردی بود که از مجموعه رباعی¬هایش تحت عنوان «پرواز در سقوط» در حلقه¬ی آفتابگردان¬ها رونمایی کرد. این عضو دوره ی اول دوره ی آموزشی شعر جوان انقلاب اسلامی هم ضمن تشکر از موسسه‌ی شهرستان ادب و به ویژه میلاد عرفان‌پور، خبر از چاپ اثر دیگری از خودش در نمایشگاه کتاب با عنوان وضعیت فوق العاده داد.

میلاد عرفان‌پور، مدیر گروه شعر و مجری جلسه نیز، ضمن تشکر از حضار و شاعرانی که برای رونمایی کتابشان موسسه ی شهرستان ادب را انتخاب کردند، ابراز امیدواری کرد نتایج و ثمرات اردوی آفتابگردان‌ها روز به روز در فضای شعر کشور بیشتر نمود پیدا کنند. این رباعی سرای برجسته در همین زمینه، به کتاب‌هایی از اعضای دوره‌ی اول اشاره کرد که در نمایشگاه کتاب تهران در غرفه‌ی شهرستان ادب به معرض نمایش در خواهند آمد. از جمله‌ی این کتاب ها می توان به «صبح زود» اثر سیدعلی لواسانی اشاره کرد.

شایان ذکر است حلقه‌ی آفتابگردان‌ها هر هفته چهارشنبه‌ها عصر در محل موسسه‌ی شهرستان ادب واقع در سه راه طالقانی برقرار می‌شود. البته در ایام بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران این حلقه در سالن یاس مصلای تهران برگزار می‌شود.


کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • رونمایی از دو مجموعه شعر «پرواز در سقوط»و «هربار که آمدی بیایی رفتی»
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.