موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu
با حضور فرحناز علیزاده و محمدرضا شرفی خبوشان

مراسم رونمایی و نقد مجموعه داستان «در آفریقا همه‎چیز سیاه است» برگزار می‎شود

24 آبان 1393 17:01 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: با 0 رای
مراسم رونمایی و نقد مجموعه داستان «در آفریقا همه‎چیز سیاه است» برگزار می‎شود

شهرستان ادب: در ادامه­‎ی سلسله نشست‎های نقد کتاب گروه داستان موسسه‎­ی فرهنگی هنری شهرستان ادب، مجموعه داستان «در آفریقا همه چیز سیاه است» مورد نقد و بررسی قرار خواهدگرفت.

این مجموعه داستان که از ۴ داستان کوتاه تشکیل شده است، آخرین اثر «ساسان ناطق» نویسنده­‎ی اهل اردیبل است که سال گذشته به بازار نشر عرضه شد. داستان‎های مجموعه «در آفریقا همه چیز سیاه است» تماما به موضوع دفاع مقدس و مسائل مختلف آن می‎پردازند. گفتنی است چاپ اول این کتاب به تازگی به پایان رسیده است و انتشارات شهرستان ادب به زودی چاپ دوم آن را روانهء کتابفروشی‎ها خواهدکرد.

از ساسان ناطق پیش از این آثاری همچون "به سختی پولاد به نرمی لبخند"، " از عطر خاک تا بوی مین"، "اروند ما را با خود میبرد"، " سربازان چکمه پوش" ، "کشاورز و سفره جادویی" ، " روزه عقیل" ، "خلیل در آتش" و "وقتی جنگ تمام شود" منتشر شده است.

در نشست رونمایی و نقد و بررسی مجموعه داستان «در آفریقا همه چیز سیاه است»  خانم فرحناز علیزاده و آقای محمدرضا شرفی خبوشان در جایگاه منتقد حضور خواهندداشت.

این نشست ساعت ۱۶ یکشنبه ۲۵ آبان ماه در محل موسسه شهرستان ادب واقع در تقاطع خیابات طالقانی و شریعتی، روبروی سینما صحرا، پلاک ۱۶۸ برگزارخواهد شد و حضور برای عموم آزاد است.


کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • مراسم رونمایی و نقد مجموعه داستان «در آفریقا همه‎چیز سیاه است» برگزار می‎شود
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.