موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu
چهارمین نشست لذت داستان

منیژه آرمین، میهمان دی ماه «لذّت داستان»

23 دی 1393 19:33 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: با 0 رای
منیژه آرمین، میهمان دی ماه «لذّت داستان»

شهرستان ادب: نشست ماهانه ­ی «لذت داستان» پنجشنبه 25 دی­ ماه 1393 پس از مدتی تاخیر، در فرهنگسرای اندیشه برگزار خواهد شد. در نشست ادبی «لذت داستان» که موسسه ­ی فرهنگی هنری شهرستان ادب برگزاری آن را به عهده دارد، علاقه‌مندان به داستان‌خوانی و داستان‌نویسی فرصت دیدار با یکی از نویسندگان برجسته کشور را خواهند داشت. «منیژه آرمین» میهمان ویژه چهارمین نشست «لذت داستان» خواهد بود.

منیژه آرمین، نویسنده، نقاش، مجسمه­ ساز و استاد دانشگاه است که تاکنون از او آثار داستانی بسیاری مانند "شب و قلندر"، "ای کاش گل سرخ نبود"، "سرود اروند رود"، "آن روز كه عمه خورشید مرد"، "راز لحظه‌ها"، "گزیده ادبیات معاصر (دفتر 16)"، "كیمیاگران نقش"، "بوی خاك" منتشر شده است. وي در سال 1364 در بخش ادبیات دفاع مقدس تقدیر شد و جایزه خود را از وزیر ارشاد وقت دریافت كرد.

علاقه‌مندان به داستان در این نشست می‌توانند شنونده تجربیات داستان‌نویسی این نویسنده حرفه‌ای باشند و با وی به گفت‌وگو بنشینند.

همچنین بخشی از نشست «لذت داستان» به داستان‌خوانی یک نویسنده جوان اختصاص خواهدداشت. خداداد حیدری نویسنده جوانی است که در لذت داستان دی­ ماه، داستان وی توسط آرمین مورد نقد و بررسی قرار خواهدگرفت.

چهارمین نشست «لذت داستان» پنجشنبه 25 دی­ ماه 1393 ساعت15 در محل فرهنگسرای اندیشه واقع در خیابان شریعتی، پایین­تر از پل سیدخندان برگزار خواهد شد. حضور در این نشست برای عموم علاقمندان به ادبیات آزاد است.

لذت داستان منیژه آرمین شهرستان ادب


کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • منیژه آرمین، میهمان دی ماه «لذّت داستان»
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.