موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu

دو مجموعه شعر تازۀ کودک و نوجوان غلامرضا بکتاش منتشر می‎شود

05 بهمن 1394 06:21 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: 5 با 3 رای
دو مجموعه شعر تازۀ کودک و نوجوان غلامرضا بکتاش منتشر می‎شود

 شاعر مجموعه شعر «مگر لب زیپ دارد؟» از سرایش دو مجموعه شعر تازه‌ دیگر ویژه کودکان و نوجوانان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، غلامرضا بکتاش که مجموعه شعر اعتراضی «مگر لب زیپ دارد؟» را سروده، مجموعه «قلب کوه از سنگ نیست» را ویژه کودکان سروده و درصدد است این مجموعه را در انتشارات سروش راهی بازار کند.

«قلب کوه از سنگ نیست» مجموعه‌ای از شعرهای این شاعر با مضامین متنوع است که ویژه کودکان گروه سنی «ج» (سال‌های پایان دبستان) سروده شده است.

«سنگ‌ها را قلب کن» عنوان مجموعه شعر دیگر این شاعر است که ویژه نوجوانان سروده شده است. به گفته بکتاش، این مجموعه ویژه آدم‌های امروزی سروده شده است؛ آدم‌هایی که اغلب گرفتار مشکلات خود هستند و کمتر به حل مشکلات دیگران فکر می‌کنند. موسسه انتشاراتی به‌نشر مسئولیت نشر این مجموعه رابر عهده گرفته و بناست آن را تا نمایشگاه کتاب سال آینده راهی بازار کند.

غلامرضا بکتاش که پیش‌تر با سرایش شعرهایی با موضوعات طبیعت دست به قلم بود، در یکی از تازه‌ترین آثارش از زبان کودکان لب به سخن گشوده است و بنا دارد این مجموعه شعرهای اعتراضی خود را با عنوان «مگر لب زیپ دارد؟» در یکی از موسسات انتشاراتی راهی بازار کند.

او درباره این اثر خود که هم‌اکنون در یکی از موسسات انتشاراتی در دست بررسی است، گفت: این اثر نگاه اعتراض‌آلود کودکان و نوجوانان را در دنیای ماشینی ترسیم می‌کند؛ عصری که در آن کودکان محکومند در تنهایی خود سیر کنند و هیچ‌کس نیست که به چراها و چگونگی‌ این موضوع پاسخ مناسب دهد چرا که والدین امروزی حوصله و وقت این کارها را ندارند. 


کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • دو مجموعه شعر تازۀ کودک و نوجوان غلامرضا بکتاش منتشر می‎شود
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.