موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu

ارائه تازه های انتشارات شهرستان ادب در نمایشگاه کتاب فرانکفورت

10 شهریور 1397 19:48 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: 2.24 با 76 رای
ارائه تازه های انتشارات شهرستان ادب در نمایشگاه کتاب فرانکفورت

شهرستان ادب: شهرستان ادب مانند سال‌های گذشته در قالب ارسال کتاب و بروشور و معرفی تازه های انتشارات خود در این نمایشگاه شرکت خواهد داشت.
با توجه به ارتباطات سال‌های اخیر با ناشران خارجی و مکاتبات و دعوت بعضی از این ناشران ، از سال گذشته انتشارات شهرستان ادب تصمیم گرفته بود در قالب کمک هزینه نسبت به حضور مولفان و نمایندگان خود در نمایشگاه کتاب فرانکفورت اقدام نماید که با توجه به مباحث مالی و تحولات ارزی اخیر متاسفانه این موضوع را با چالش مواجه کرده است.
انتشارات شهرستان ادب همچنین ابراز امیدواری کرد با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته و حضور نمایندگان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیرخانه طرح گرنت و همچنین نماینده مجمع ناشران انقلاب اسلامی موضوع مذاکره با ناشران خارجی به خوبی انجام شود و همانند نمایشگاه کتاب پاریس این مذاکرات منجر به نتیجه و انعقاد قرارداد گردد.
شایان ذکر است انتشارات شهرستان ادب ترجمه و انتشار آثار فاخر ایرانی را در دستور کار خود قرارداده است و با جدیت این موضوع را پیگیری می‌نماید به طوری که در نمایشگاه کتاب تهران به عنوان تنها ناشر خصوصی، موفق به انعقاد قرارداد با ناشر خارجی در این خصوص شد.
شهرستان ادب همچنین از پیگیری این انتشارات و اختصاص گرنت به انتشارات نیروانا و آغاز ترجمه رمان «بی‌کتابی» به زبان‌های عربی و فرانسه خبر داد.
قرارداد ترجمه و فروش رایت رمان «بی‌کتابی» نوشته محمدرضا شرفی خبوشان که برنده جایزه جلال آل احمد و کتاب سال جمهوری اسلامی ایران شده بود میان انتشارات شهرستان ادب و ناشر تونسی در نمایشگاه کتاب تهران منعقد شده بود.


کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • ارائه تازه های انتشارات شهرستان ادب در نمایشگاه کتاب فرانکفورت
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.