موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu
همزمان با آغاز ماه محرم

پرونده «ادبیات عاشورایی» سایت شهرستان ادب بازگشایی شد

19 شهریور 1397 17:47 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: 5 با 8 رای
پرونده «ادبیات عاشورایی» سایت شهرستان ادب بازگشایی شد

شهرستان ادب: بنا به سنت هرساله همزمان با فرارسیدن ایام عزاداری امام حسین بن علی (علیه السلام) پرونده ادبیات عاشورایی به عنوان موکبی ادبی در سایت شهرستان ادب گشوده شده است. در این پرونده شاعران و نویسندگان کلمات را در سوگ حضرت ارباب (علیه السلام) نشانده و تلاشی در ادای دین به فرهنگ عاشورایی کرده‌اند.

این پرونده شامل مطالب متنوعی است از جمله پیشنهادهای مطالعاتی ویژه‌ی ایام محرم، گزیده‌ای از بهترین شعرهای عاشورایی، گفتگو با اهالی ادبیات درباره ادبیات آیینی، گزارش شب‌های شعر عاشورایی و انتشار داستان‌ها و روایت‌هایی با موضوع عاشورا است. در این پرونده تاکنون اشعاری عاشورایی از صائب تبریزی، ایرج میرزا، غالب دهلوی، نیّر تبریزی، سلمان هراتی، حسین منزوی، علی معلم دامغانی، علیرضا قزوه، محمدرضا شفیعی کدکنی، مرتضی امیری اسفندقه، علی اکبر لطیفیان، یوسفعلی میرشکاک، حمیدرضا شکارسری، محمدرضا ترکی، ابوالفضل زرویی نصرآباد، عباس چشامی، مهدی جهاندار، سیداکبر میرجعفری، بهروز آورزمان، محسن رضوانی، ناصر حامدی و شاعران جوان و اعضای دوره‌های آفتابگردان که در این پرونده به انتشار رسیده است.

همچنین اخبار مربوط به تازه‌‌های کتاب‌های عاشورایی، نشست‌های نقد و بررسی و... در این پرونده دیده می‌شوند.این پرونده همزمان با ایام محرم با مطالبی تازه به روز خواهد شد.


شما می‌توانید برای مطالعه پرونده ادبیات عاشورایی به لینک زیر مراجعه فرمایید:

پرونده ادبیات عاشورایی


کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • پرونده «ادبیات عاشورایی» سایت شهرستان ادب بازگشایی شد
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.