موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu

رتبه اول بی‌کتابی در نظرسنجی کتاب سایت مشرق

21 اسفند 1397 15:27 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: 5 با 4 رای
رتبه اول بی‌کتابی در نظرسنجی کتاب سایت مشرق

شهرستان ادب: سنت حسنه‌ای که چندین سال است سایت شهرستان ادب در بین رسانه‌ها باب کرده است، نظرسنجی از نخبگان برای رسیدن به یک فهرست پیشنهاد کتاب‌های ادبیاتی، ویژه ایام نوروز بود.

به دنبال این سنت، روز گذشته نیز مطلبی در خبرگزارش مشرق منتشر شد که بین اهالی فرهنگ دست‌به‌دست می‌شد؛ پیشنهادهای خواندنی اهالی فرهنگ برای نوروزِ طولانی که شامل پیشنهاد‌های کتاب 111 شاعر، نویسنده، فعال فرهنگی و رسانه‌ای بود به مخاطبان سایت مشرق. کتاب‌های بسیاری در این لیست قرار گرفتند و نام نویسنده‌ها و شاعران بسیاری در لیست دیده شد. در متن خبر هم آمده است که: «در بررسی اجمالی این پیشنهادها می‌شود دریافت که انتشارات سورۀ مهر، شهید کاظمی، اطراف، شهرستان ادب، نیستان، اسم و روایت فتح کتاب‌های بیشتری در بین کتاب های پیشنهادی دارند». انتشارات شهرستان ادب در این لیست،‌ نمایندگان بسیاری داشت، از جمله آوازهای روسی (سیداحمد مدقق)، خانۀ مغایرت (محمدعلی جعفری)، پس از بیست سال (سلمان کدیور)، حوای سرگردان (محمدقائم خانی)، شاه‌کشی (ابراهیم اکبری دیزگاه)، ابدی -  پرتاب (مهدی صفری)، دخیل هفتم (محمدرودگر) و بی‌کتابی (محمدرضا شرفی خبوشان). علاوه بر حضور نمایندگان بسیاری از انتشارات شهرستان ادب در لیست اصحاب فرهنگ و رسانه، کتاب «بی‌کتابی» اثر محمدرضا شرفی خبوشان در لیست پیشنهادهای اهالی فرهنگ، رتبۀ اول را کسب کرد و از سوی تعداد بسیاری از اصحاب فرهنگ، معرفی شد.

بی‌کتابی که عنوان کتاب برگزیدۀ جایزۀ جلال آل احمد را با خود دارد، این‌روزها چاپ پنجمش در بازار کتاب در اختیار علاقمندان قرار دارد.


کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • رتبه اول بی‌کتابی در نظرسنجی کتاب سایت مشرق
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.