موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu
حجت‌الاسلام محمد قمی در جشن ده‌سالگی شهرستان ادب

امیدواریم که حامی قدرتمندتری برای مؤسسه شهرستان ادب باشیم 

04 خرداد 1400 17:30 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: با 0 رای
امیدواریم که حامی قدرتمندتری برای مؤسسه شهرستان ادب باشیم 

شهرستان ادب: جشن ده‌سالگی موسسۀ شهرستان ادب ۲ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار شد. در این مراسم حجت‌الاسلام محمد قمی (رئیس سازمان تبلیغات اسلامی) به ایراد سخنرانی پرداخت. در ادامۀ مشروح صحبت‌های ایشان را می‌خوانیم:

مراسم «جشن ۱۰ سالگی مؤسسه شهرستان ادب» صبح روز یکشنبه دوم خرداد با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و جمعی از هنرمندان و نویسندگان حوزه ادبیات در مجموعه فرهنگی یادمان شهدای هفتم تیر «سرچشمه» برگزار شد. 

حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات‌اسلامی در سخنان کوتاهی با تبریک و تقدیر از زحمات مؤسسه شهرستان ادب بابت تمام فعالیت‌های ادبی در طول ۱۰‌سال اخیر اظهار کرد: حضور بنده در این مراسم فقط به ‌پاس احترامی است که به شما عزیزان دارم و همواره در مقابل شما بزرگواران اهل‌ادب، دست‌به‌سینه خواهم ایستاد. 

رئیس سازمان تبلیغات‌ اسلامی با بیان اینکه «مؤسسه شهرستان ادب همچون نهالی است که ۱۰سال پیش کاشته شده و امروز به شجره طیبه‌ای تبدیل شده که مایه افتخار است»، ادامه داد: اصل شکل‌گیری مؤسسه شهرستان ادب، اتفاق بزرگی است و ما هم برای تولد چنین رویدادی به خود می‌بالیم و برگزاری این آئین حتما ضروری و به‌جاست. امیدواریم که حامی قدرتمندتری نسبت به گذشته برای این مؤسسه باشیم.

گزارش تصویری این مراسم را از اینجا مشاهده نمایید.


کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • امیدواریم که حامی قدرتمندتری برای مؤسسه شهرستان ادب باشیم 
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.